Aceste poziții de yoga îți vor revoluționa apetitul sexual!

Se pare că yoga îți poate îmbunătăți considerabil viața sexuală. Sexul și exercițiile yoga sunt benefice pentru starea ta fizică, mentală și emoțională. Învață să practici și tu anumite poziții de yoga care ajută la creșterea libidoului și la un tonus general de invidiat. 

image
Aceste poziții de yoga îți vor revoluționa apetitul sexual! (sursa foto pixabay)

Studiile arată că practicarea exercițiilor de yoga cu regularitate ajută la reducerea nivelului de stres din organism prin scăderea nivelului de cortizol. Stresul crescut poate avea multe efecte negative asupra organismului, iar scăderea dorinței sexuale este unul dintre ele.

Yoga poate ajuta, de asemenea, la îmbunătățirea funcției sexuale generale. Un studiu a urmărit 40 de femei în timp ce practicau yoga timp de 12 săptămâni. După încheierea studiului, cercetătorii au concluzionat că femeile au avut o îmbunătățire semnificativă a vieții lor sexuale datorită yoga.

„Yoga te învață cum să-ți asculți corpul și cum să-ți controlezi mintea”, spune Lauren Zoeller, instructor de yoga certificat și antrenor de viață Whole Living cu sediul în Nashville, Tennessee. „Aceste două practici combinate vă pot aduce o perspectivă asupra a ceea ce vă place și ce nu vă place, determinându-vă să comunicați mai bine partenerului dumneavoastră ce este pe placul dumneavoastră.

Un alt mod în care Zoeller spune că yoga vă poate stimula viața sexuală? Creșterea conștientizării și controlului corpului.

O practică regulată de yoga te aduce la conștientizarea momentului prezent, ceea ce este foarte important atunci când cauți să-ți stimulezi viața sexuală. Cu cât poți deveni mai prezent cu partenerul tău, cu atât experiența va fi mai bună pentru amândoi”, explică Zoeller. 

1. Poziția pisicii (Marjaryasana) și Poziția vacii (Bitilasana)

Deseori efectuate împreună, aceste ipostaze vă ajută să detensionați coloana vertebrală și să vă relaxați. Acest lucru contribuie la scăderea nivelului general de stres și la creșterea dorinței erotice.

  • Începeți această ipostază sprijinită în palme și genunchi. Asigurați-vă că încheieturile sunt sub umeri și genunchii sunt aliniați cu șoldurile. Păstrează-ți coloana vertebrală neutră și greutatea echilibrată în mod uniform pe tot corpul. 
  • Inspiră în timp ce ridici privirea și lasă stomacul să se curbeze spre podea. 
  • Ridicați-vă ochii, bărbia și pieptul în timp ce vă întindeți.
  • Expiră, vârându-ți bărbia în piept și trage-ți buricul spre coloana vertebrală. 
  • Rotunjiți coloana vertebrală spre tavan. 
  • Alternați încet între cele două timp de 1 minut.

2. Poziția podului (Setu Bandha Sarvangasana)

Această poziție ajută la întărirea mușchilor pelvieni. Tonifierea acestei zone ajută la reducerea durerii în timpul actului sexual și să atingi orgasmul mai ușor.

  • Stați pe spate. 
  • Îndoiți ambii genunchi și poziționați picioarele depărtate la lățimea șoldurilor, cu genunchii în linie cu gleznele. 
  • Pune-ți brațele pe podea, cu palmele pe pământ și întinde-ți degetele. 
  • Ridicați regiunea pelviană de pe sol, permițând trunchiului să vă urmeze, dar țineți umerii și capul pe podea. 
  • Țineți poziția timp de 5 secunde.

3. Copilul fericit (Ananda Balasana)

O poziție populară de relaxare, această poziție vă întinde fesierii și partea inferioară a spatelui. În plus, poate fi și o variație a poziției misionarului. Pentru a încerca în pat, începeți în poziția misionară cu partenerul deasupra, apoi întindeți picioarele și înfășurați-le în jurul trunchiului partenerului.

  • Stați pe spate. 
  • Cu o expirație, îndoiți genunchii în sus spre stomac. 
  • Inspirați și ajungeți în sus pentru a vă apuca de exteriorul picioarelor, apoi îndepărtați genunchii. 
  • Flexați-vă picioarele, împingându-vă călcâiele în sus în timp ce trageți în jos cu mâinile pentru a vă întinde.

4. Porumbelul cu un singur picior (Eka Pada Rajakapotasana)

Există multe variante ale acestui exercițiu și toate sunt grozave pentru întinderea și relaxarea șoldurilor. Șoldurile tensionate pot face sexul inconfortabil și, de asemenea, vă pot împiedica să încercați diferite poziții sexuale.

  • Începeți pe podea ca la exercițiul 1. Ridicați-vă piciorul drept și mutați-l în fața corpului, astfel încât piciorul inferior să fie la un unghi de 90 de grade față de corp. 
  • Întinde piciorul stâng în spatele tău, pe podea, cu vârful piciorului îndreptat în jos și degetele de la picioare îndreptate înapoi. 
  • Expiră în timp ce te apleci înainte, schimbându-ți greutatea corporală. Folosește-ți brațele pentru a-ți susține greutatea. Dacă acest lucru este inconfortabil, încercați să pliați o pătură sau o pernă și să o puneți sub șoldul drept pentru a vă menține șoldurile la nivel în timp ce vă întindeți. 
  • Eliberați și repetați pe cealaltă parte.

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!

Puteţi urmări ştirile Click! pe Google News, Facebook și Instagram!

cub andreea berecleanu eva zaharescu png
andreea mantea 2 JPG
cub larisa iordache png
FotoJet (1) jpg
jlo alex rodriguez gettyimages 1131935237 jpg jpeg
cub ionita si viorica de la clejani (1) png
horoscop ( FOTO pixabay )
Camilla Parker si Regele Charles jpeg
Vladimir Putin FOTO Shutterstock
Membri ai Clubului militar-patriotic Rusich FOTO The Moscow Times/ vk.com/rusiczpolska
image
image
image
image
horoscop ( FOTO pixabay )
horoscop
woman 4214744 1920 jpg
prietenie
echipamente sportive electronice 2 jpg
smartphone sursa pexels com jpg