100 de ore în întuneric total. Influencer, îngropat de viu pentru un experiment

Sascha Huber, cunoscut influencer de fitness în vârstă de 32 de ani, ia parte la un experiment radical: să petreacă 100 de ore îngropat sub pământ, fără lumină, cu resurse limitate și complet izolat de lume. Experiența face parte din noul serial-documentar „Deep Down – The Buried”, lansat de platforma Joyn pe 4 mai, în care șase influenceri sunt supuși unei provocări psihologice fără precedent.

Îngropat de viu 100 de ore / foto: Heute
Îngropat de viu 100 de ore / foto: Heute

Sascha Huber, în vârstă de 32 de ani, singurul participant din Austria, a fost chiar inițiatorul acestui format extrem. Ideea i-a venit din dorința de a crea un contrast puternic față de viața digitală plină de stimuli și superficialitate.

Trăim într-un ritm alert, mereu pe telefoane, mereu prinși în activități. La un moment dat, ne-am întrebat: «Care ar fi opusul total al acestui stil de viață?»”, a declarat Sascha Huber, potrivit Heute.at.

„Timpul devine inamicul tău”

Scopul experimentului a fost de a scoate la iveală latura reală a influencerilor, dincolo de aparențele din mediul digital. „Nu poți purta o mască la nesfârșit”, spune Huber, subliniind că a vrut să le ofere participanților o experiență autentică, fără filtre.

Pentru a se pregăti, Sascha a făcut simulări acasă, s-a întins sub masa din sufragerie, a blocat accesul la lumină și și-a restrâns spațiul la minimum. Însă, realitatea subterană a fost cu mult mai dură decât și-a imaginat: „M-am întins sub masa din sufragerie, am blocat lumina și am restrâns spațiul. Timpul devine inamicul tău”, mărturisește el.

Liniștea profundă și singurătatea l-au afectat cel mai mult. Cu toate acestea, tânărul influencer în vârstă de 32 de ani descrie experiența ca pe o formă extremă de introspecție.

A fost ca o formă de meditație intensă. Te descoperi pe tine însuți la un nivel profund”. Chiar și așa, el a precizat că nu ar repeta experimentul.

Serialul „Deep Down – The Buried” este disponibil exclusiv pe platforma Joyn, începând cu data de 4 mai 2025, urmând să fie lansat ulterior și pe YouTube.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
www.gandul.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.viva.ro
image
www.unica.ro
image
playtech.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Maria carneci
Banner Mihaela Tatu
Netflix FOTO Shutterstock
Banner Claudia Ghitulescu
mireasa logo jpg
Adela Popescu, foto Instagram jpg
netflix pixabay jpg
Ion Iliescu Foto AFP jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net