Ferrari este acuzată că face reclamă mascată la ţigări!
Cotidianul britanic "The Times" a publicat joi un raport al unor personalităţi din lumea medicală care au atras atenţia guvernelor britanic şi spaniol asupra unui posibil sprijin adus de Ferrari producătorului de ţigări care a sponsorizat echipa italiană până în momentul în care s-a interzis publicitatea la tutun în Formula 1. Ei spun că acel "cod de bare" existent pe monopost reprezintă o formă de reclamă mascată, acesta trimiţând cu gândul la Marlboro.
Ferrari a respins această acuziaţie printr-o declaraţie postată pe site-ul oficial: "În ultimele săptămâni au fost publicate articole referitoare la parteneriatul dintre Scuderia şi Philip Morris International. Aceste acuzaţii se bazează pe două supoziţii: partea grafică prezentă pe monopost trimite de logo-ul Marlboro şi culoarea roşie care este însă un element tradiţional al maşinilor noastre. Niciunul dintre aceste argumente nu au bază ştiinţifică şi nu corespund realităţii".