Preţurile pentru publicitate la Superbowl, în scădere

Ultima actualizare:

30 de secunde de publicitate se vând la preţuri cuprinse între 2,5 şi 2,8 milioane dolari, conform unor cifre provizorii, în timp ce preţul de anul trecut s-a ridicat la 3 milioane de dolari, o sumă record pentru istoria competiţiei.

Preţul mediu ar putea însă creşte pe măsură ce meciul se va apropia, întrucât doar patru spaţii publicitare au mai rămas nevândute (din 62), iar difuzorul CBS ar putea negocia în creştere cu cumpărătorii apăruţi în ultimul moment.

Pepsi, una din prezenţele obişnuite pe ecranele Superbowl începând din 1987, a decis să renunţe anul acesta din cauza crizei.

Superbowl va avea loc pe 7 februarie la Miami, fiind urmărită anual de circa 100 de milioane de telespectatori.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
www.gandul.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.viva.ro
image
www.unica.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Universitatea Cluj FC Botosani (Sportpictures) jpg
Cristi Chivu (EPA) jpg
CSU Craiova Farul Constanta, Alexandru Mitrita (Sportpictrures) jpg
luca manolache sportpictures jpg
Autuboz intrat pe pista, Formula 1 (X) jpg
Gennaro Gatusso (EPA) jpg
Marius Sumudica si Elias Charalambous (Sportpictures) jpg
Luca Manolache frf jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net