Serena Williams va încerca să convingă femeile de calităţile tampoanelor "Mama Natură"
Criza de isterie din finala feminină de la US Open nu i-a afectat Serenei Williams contractele publicitare. Din contră.
Luni, compania Procter & Gamble a convins-o pe americanca situată locul doi în clasamentul mondial să fie noua imagine a tampoanelor Tampax „Mama Natură". Chiar dacă nu are chiar dimensiuni de fotomodel, Serena a fost aleasă pentru campania de print derulată în luna octombrie pentru că ea reprezintă modelul ideal pentru femeile energice, independente şi puternice, adică exact eşantionul ţintit de poducători. Lucrul la noua campanie a început încă dinaintea turneului american de Grand Slam, la capătul căruia Serena a fost amendată cu 10.000 de dolari pentru agresarea verbală a unui arbitre de linie.Serena Williams este una dintre cele mai curtate sportive din lume de marii producători, simpla ei prezenţă într-o reclamă sporind vânzările cu câteva procente. Cele mai recente reclame în care ea a fost protagonistă au fost cele de la Nike şi Gatorade.