Tiger Woods, idolul bărbaţilor chinezi
"Marile corporaţii şi-au redus sau anulat publicitatea care îl avea pe Tiger în centrul atenţiei, pentru că în majoritatea ţărilor, la fel ca şi în SUA, reacţia opinie publice a fost asemănătoare, împotriva jucătorului. Însă China este un exemplu extraordinar de piaţă care nu a avut de suferit ba chiar încasările au fost mai mari", a explicat Jean Babin, CEO al Tag Heurer, în presa americană.
Tag Heurer şi-a menţinut pe teritoriul chinez reclamele care îl au în prim plan pe Tiger Woods, bazându-se pe tradiţia chineză care măsoară succesul unui bărbat în numărul de amante pe care acesta le-a avut. Din acest punct de vedere Tiger poate deveni idolul bărbaţilor chinezi cu cele 10 amante cunoscute ale sale.
Dincolo de succesul în China, companiile au avut de suferit din plin în urma scandalului. Rapoartele au anunţat pierderi de aproximativ 12 miliarde de dolari pentru companiile care îşi bazau strategiile de marketing pe figura lui Tiger Woods, acesta fiind părăsit până acum de majoritatea marilor sponsori: Accenture, AT&T sau, recent, Gatorade.