Gigi, iar nu ai bani să-ţi repari maşina?
Gigi Becali e cel mai nonconformist personaj din fotbalul românesc şi tinde să-şi câştige acest statut la întreg nivelul societăţii româneşti. Multimilionar care aruncă cu mii de euro la colindători, Becali dă cu bâta în baltă atunci când e vorba de automobilele sale. Pentru că nu-i pasă, patronul Stelei se face constant de râs la capitolul auto.
Ultima „reuşită" a latifundiarului din Pipera a avut loc miercuri, când acesta a decis să-i facă o vizită la spital finului său Cristi Borcea, operat pe cord la începutul acestei săptămâni.
Becali a ajuns la Spitalul de Urgenţă Floreasca la bordul unui Mercedes S 500 în valoare aproximativă de peste 100.000 de euro, cu „valetul" Ionuţ Luţu pe post de şofer.
Până aici, nimic nu pare în neregulă, doar că în momentul în care bolidul a fost parcat în faţa spitalului a fost uşor de sesizat starea jalnică în care se afla maşina.
Cel mai rău arăta însă de departe bara din faţă a Mercedesului care nu avea nici măcar un centimetru pe ea, care să nu fi fost lovit sau zgâriat, aşa cum se observă şi din imagini.
Sigur, cu privire la vinovat se poate specula. Gigi Becali poate da vina pe Luţu, că el ar fi lovit-o, iar Luţu pe Gigi Becali.
Nu asta este însă problema, pentru că orice maşină cu garda atât de jos, cum este Mecedesul S 500, se poate lovi uşor de borduri sau de denivelări în carosabil, mai ales pe străzile din Bucureşti şi din zona Pipera.
Dezamăgirea cea mare provine din faptul că Gigi Becali nu şi-a dus autoturismul într-un service autorizat sau la o reprezentanţă Mercedes, aşa cum ar fi fost normal, şi preferă să se afişeze la nivelul său cu o astfel de maşină neîngrijită.
Acest lucru l-ar fi costat pe generosul patron al Stelei câteva mii de euro, dar ar fi câştigat mult mai mult la capitolul imagine şi respect de sine.
Cel mai probabil însă, Gigi Becali va chema însă un angajat să-i dea peste zgârieturi un strat de vopsea.
Colţul dreapta al barei, zgâriat
Vopseaua de pe bară, sărită
Proiector înfundat
Mercedes S 500
Putere maximă (kW/rpm): 320/5.250 Acceleraţie 0-100 km/h: 5 secunde Viteză maximă (km/h): 250, limitată electronicConsum mixt (l/100 km): 9.4-9.6Clasă de emisii: Euro 5 Masă maximă admisă (kg): 2.655Preţ: 109.000-114.000 €
Steaua a vândut 10.000 de bilete într-o zi!
Revenirea Stelei pe Ghencea, după o peregrinare prin ţară de 10 luni, a fost primită cu mare entuziasm de fani!
Ei au luat cu asalt casele de bilete, cozile formându-se încă înainte de deschiderea lor.
Conform unor surse din interiorul clubului, ieri, în prima zi, s-au vândut 10.000 de bilete, fiind toate şansele ca meciul cu Astra, de mâine (ora 21.30), să se joace cu casa închisă.
Tot ieri, steliştii au efectuat şi primul antrenament din acest campionat pe baza sportivă din Ghencea.
Gigi Becali se aliază cu Vadim la alegerile locale
Gigi Becali are planuri mari pentru alegeri. El a decis ca partidul pe care îl conduce, PNG, să participe la alegerile locale şi generale în alianţă cu Partidul România Mare.
„Vom merge în coaliţie împreună cu PRM. Aceasta e hotărârea Consiliului Naţional şi e şi voinţa mea alături de voinţa lor", a subliniat Becali.
Viitoarea coaliţie va avea candidaţi comuni în toată ţara, iar numele acestora vor fi stabilite împreună cu Vadim Tudor.
„Eu o să mă supun hotărârii fratelui mai mare Vadim", a ţinut să precizeze Becali.
Patronul Stelei ameninţă cu «Valiza II»
Patronul Stelei e cercetat de câţiva ani într-un dosar de corupţie creat după ce i-a premiat pe jucătorii lui "U" Cluj înaintea unei partide cu CFR.
Latifundiarul anunţă deja că dacă va fi cazul, va face acelaşi lucru şi la finalul acestui sezon.
"Pe final, dacă eu joc cu Petrolul, care poate e deja retrogradată, de ce să nu se ducă la ea CFR, Dinamo şi Rapid şi să o motiveze? La fel eu cu alte echipe", a spus Becali.
Şi-a reparat Maybach-ul cu ranga!
Neglijenţa lui Gigi Becali faţă de maşinile sale nu e un secret descoperit ieri.
În 2006, Becali şi-a reparat maşina de lux cu o rangă
Patronul Stelei a oferit în ianuarie 2006 un episod memorabil, care a făcut atunci înconjurul lumii pe Youtube.
Latifundiarul şi-a lovit portiera de la Maybach-ul de 300.000 €, dar în loc să meargă la un service avizat, acesta a cerut o rangă şi a început singur să îndrepte uşa maşinii.
Episodul e memorabil şi poate fi găsit şi azi pe internet. Asta dovedeşte încă o dată că Gigi are multe pasiuni, dar maşinile nu fac parte din ele.