Performanţa aduce bani. Sponsor puternic atras de FRF imediat după calificarea tineretului la Euro

Ultima actualizare:

    Penny Market devine primul sponsor al naționalelor de juniori, junioare și tineret prin extinderea parteneriatului cu Federația Română de FotbalFoto: Click!
Penny Market devine primul sponsor al naționalelor de juniori, junioare și tineret prin extinderea parteneriatului cu Federația Română de FotbalFoto: Click!

Penny Market, parte a grupului german REWE, extinde parteneriatul cu Federația Română de Fotbal pentru încă patru ani și susține noi echipe reprezentative și competiții. Este practic vorba despre o prelungire a contractului de trei ani scadent în 2018.

Suportul acoperă, în premieră, reprezentativele de juniori și junioare, precum și de tineret, dar și primele ligi din futsal și fotbalul feminin. Retailerul, care este și furnizorul oficial al echipelor naționale pentru diferite categorii de produse, devenit sponsor al echipei naționale de seniori încă din 2015, va susține de acum și:

Echipa Națională de Fotbal  Under 21 – MasculinEchipa Națională de Fotbal Under 19 – MasculinEchipa Națională de Fotbal Under 18 – MasculinEchipa Națională de Fotbal Under 17 – MasculinEchipa Națională de Fotbal Under 16 – MasculinEchipa Națională de Fotbal Under 15 – MasculinEchipa Națională de Futsal – MasculinEchipa Națională de Futsal U21 – MasculinLiga 1 de Futsal – MasculinEchipa Națională de Fotbal - FemininEchipa Națională de Fotbal  Under 21 – FemininLiga 1 – Feminin

“Experiența celor trei ani de parteneriat cu FRF ne-a arătat importanța de a fi aproape de clienții noștri în toate aspectele vieții lor, de a ne bucura împreună cu ei la meciuri, de a susține împreună sportivii preferați, de a ne simți parte din aceeași echipă. Odată cu reînnoirea acestui parteneriat și cu susținerea noilor echipe, ne propunem să ne implicăm din ce în ce mai mult în dezvoltarea fotbalului românesc ”, a declarat Dennis Biernatzki, Director Deneral REWE România. Penny Market va continua să vândă echipamentul oficial al Echipei Naționale de Fotbal a României, dar și accesorii pentru suporterii fotbalului, în cele 227 de magazine la nivel național.

La evenimentul găzduit miercuri de Casa Fotbalului a fost prezent şi Mirel Rădoi, selecţionerul naţionalei de tineret care cu o seară înainte uimise Europa
La evenimentul găzduit miercuri de Casa Fotbalului a fost prezent şi Mirel Rădoi, selecţionerul naţionalei de tineret care cu o seară înainte uimise Europa

Suntem onorați de extinderea parteneriatului cu REWE Group, o companie care întărește acum relația specială pe care o are cu fotbalul românesc. Strategia FRF și rezultatele obținute în urma implementării acesteia prin dezvoltarea fotbalului la nivel de copii și juniori, a fotbalului feminin și a a celui în sală sunt subliniate de acest pas important pe care îl facem astăzi. Pentru prima oară, reprezentativele de juniori și tineret, masculin și feminin, vor avea un partener dedicat. Totodată, susținerea competițiilor de futsal și fotbal feminin se consolidează”, a adăugat președintele FRF, Răzvan Burleanu.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Margareta a României și Florin Enache foto Facebook jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Radu Dragusin (Sportpictures) jpg
Mircea Lucescu (Sportpictures) jpg
Florin Nita (Sportpictures) jpg
Ianis Hagi (X, Twitter) jpg
Razvan Marin (Sportpictures) jpg
Romania tenis FedCup (Facebook) jpg
Otelul Galati CFR Cluj (Sportpictures) jpg
Nationala Romania (Sportpictures) jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net