Shakira şi Pique sunt «sponsori» la Barcelona
FC Barcelona va avea din inuarie 2017 un nou sponsor principal, a cărui nume va apărea pe tricourile de joc purtate de Leo Messi şi colegii săi. Japonezii de la Rakuten (un gigant în comerţul online) vor lua astfel locul privilegiat ocupat în ultimii trei ani de cei de la Qatar Airways. Suma pentru care s-a bătut palma e una colosală, apropiindu-se de 250 de milioane de euro în patru ani.
Mai exact, japonezii vor vărsa în conturile Barcei 55 de milioane de euro pe an, plus bonusuri consistente în funcţie de performanţe. Acordul a fost uşurat de faptul că preşedintele japonezilor de la Rakuten e într-o strânsă relaţie de amiciţie cu fundaşul Gerard Pique şi cu iubita acestuia, cunoscuta cântăreaţă columbiană Shakira.
„Pique şi Shakira l-au cunoscut pe Mikitani în 2015 şi au pus bazele acestei colaborări”, a mărturisit vicepreşedintele Barcelonei, Manel Arroyo.
Acum, după ce Shakira şi Pique au ajutat Barcelona să obţină cel mai mare contract de sponsorizare din istorie, oficialii catalani se pot concentra în linişte pe discuţiile cu vedeta Leo Messi privind prelungirea contractului care expiră în 2018.
Bineînţeles, negocierile se vor învârti în jurul banilor şi a zecilor de milioane de euro pe care le cere Messi. Prima rundă de tratative e anunţată pentru luna decembrie.