Andrea Bocelli, ales într-o reclamă tv datorită faptului că este orb
Noul slogan al unei companii de telefonie mobilă este promovat de unul dintre cei mai cunoscuți cântăreți din lume, Andrea Bocelli (57 de ani). Artistul a fost ales pentru spot tocmai datorită faptului că este nevăzător.
„Nu o poți vedea, dar o poți simți”, așa sună sloganul din reclama cu pricina, în care solistul Andrea Bocelli joacă rolul principal. Spotul tv este difuzat în 12 țări din Europa Centrală. „Reţeaua transformă Europa într-o comunitate şi-i aduce pe oameni mai aproape unii de alţii. Ca şi muzica mea. Muzica este o limbă specială pe care o înţelege oricine – şi-i conectează astfel pe oameni”, a declarat tenorul. „Viaţa este o reţea complexă de relaţii cu oameni. Cu ajutorul acestei reţele şi a noilor tehnologii, vreau să fiu conectat cu toţi cei care sunt importanţi pentru mine. Ce este adevărat pentru muzică este adevărat şi pentru reţea. Nu poţi vedea ceea ce conectează Europa. Dar poţi simţi”, a mai spus Bocelli.
Spotul este difuzat în 12 țări euripene
Campania reprezintă conectarea ţărilor şi a oamenilor prin intermediul unei reţele invizibile, dar care oferă mereu sentimentul conectării. Spotul tv transmite această idee cu ajutorul lui Andrea Bocelli, care şi-a pierdut vederea la vârsta de 12 ani. Tenorul îi conduce pe spectatori într-o călătorie prin Europa. Acompaniat de imagini şi muzică emoţionante, el explică semnificaţia puterii reţelei, de a depăşi frontierele. Cu braţele larg deschise, Andrea Bocelli simbolizează conectivitatea oferită în Europa prin Telekom și rețelele sale partenere.