FOTO Pisica lui Karl Lagerfeld are propria linie de cosmetice, bucătar propriu şi cont de Twitter
Fiecare designer de succes are o muză care îi inspiră creaţiile. Dacă pentru Hubert de Givency ea era Audrey Hepburn, iar pentru Marc Jacobs muza era Sofia Coppola, pentru Karl Lagerfeld inspiraţia vine la văzul iubitei sale pisici cu ochii albaştri Choupette.
Pisica în vârstă de 3 ani a ajuns în viaţa designerului dintr-un accident. În 2011 Karl s-a oferit să găzduiască micuţa birmaneză a modelului Baptiste Giabiconi pe perioada vacanţei de Crăciun. Lagerfeld s-a îndrăgostit de Choupette şi după cum declara în acea perioadă "am refuzat să o mai dau înapoi pentru că era prea drăguţă". Primul contact cu lumea modei a venit în 2012 când a pozat cu Laetitia Casta pe coperta revistei V în numărul din septembrie. De atunci a ţinut primele pagini în reviste precum Harper`s Bazaar, L`Oficiel, Deutsche Vogue.
Ca orice animal de companie celebru, pisica beneficiază de atenţia a două bone care se ocupă zilnic de nevoile sale, un bucătar personal acasă dar şi meniuri speciale create pentru ea de către restaurantele exclusiviste din Paris. Şi cum o divă trebuie să aibă grijă în primul rând la aspectul fizic, Choupette are inclusiv propria linie de cosmetice special concepute pentru nevoile sale.