Lady Gaga, agent de promovare pentru turismul românesc
Concertul susţinut de Lady Gaga a însemnat o reclamă eficientă în toată lumea, de vreme ce Bucureştiul a fost numit „Micul Paris“ chiar de vedetă, reiese dintr-un comunicat al Federaţiei Patronatelor din Turism şi Servicii (FPTS). Într-adevăr, afirmaţia divei a fost receptată de milioanele de fani care au putut vedea, astfel, şi crâmpeie de imagini din Capitală.
Urmează alte concerte şi evenimente de acest tip, precum cel al formaţiei Red Hot Chili Peppers, estimate să aducă în Bucureşti mii de turişti. Nu în ultimul rând, promovarea puternică din acest an de la Mamaia, încununată de transmisiunea Fashion Tv, încearcă să pună această staţiune – implicit, şi România – pe harta mondială a destinaţiilor turismului de distracţie.Turiştii ne descoperă «din greşeal㻄Toate acestea vorbesc despre un efort de a aduce România din punct de vedere turistic în mileniul 3, când reclamele prăfuite valorează mai puţin decât un like pe facebook-ul sau pe twitter-ul unei vedete cu milioane de fani. Este o bătălie grea în care alte ţări au intrat mai devreme, dar unde putem recupera timpul pierdut cu idei inovatoare şi cu evenimentele pe care le putem organiza la noi în ţară. Este esenţial să nu stăm pe loc, să nu aşteptăm ca turiştii să ne caute pe noi şi să ne descopere din greşeală, ci să-i căutăm noi pe ei prin toate mijloacele moderne, oferindu-le însă mai mult decât mare şi munte“, arată Dan Matei Agathon, în comunicatul FPTS.