Rihanna, din nou aproape goală
Nu e nici o îndoială, Rihannei îi place în pielea goală. Cântăreaţa a apărut iar îmbrăcată deochiat la prezentarea unei colecţii de modă.
Cântăreaţa Rihanna (30 de ani) se călăuzeşte după deviza: „Work, work, work, work, work” (Munceşte, munceşte, munceşte, munceşte, munceşte”). A cucerit lumea mai întâi cu muzica ei, devenind una dintre marile staruri pop.
Acum este mai intersată de lumea modei. Ea a colaborat cu o companie din domeniu pentru a lansa o colecţie de lenjerie intimă. După ce şi-a lansat marca de produse cosmetice Fenty Beauty, recent a lansat şi colecţia de lenjerie intimă SavageXFenty. În septembrie, lansarea mărcii Fenty Beauty a fost un adevărat success cu o cifră de afaceri de 72 de milioan de dolari. Revista “Time” a integrat marca Rihannei în clasamentul celor 25 cele mai bune invenţii ale anului 2017. Ea le-a detronat pe Fenty Beauty cu marca ei Kylie Cosmetics, şi Kim Kardashian şi linia sa KKW Beauty. Se aşteaptă ca Fenty Beauty să devină numărul 1 în domeniul mărcilor de frumuseţe în 2018. Marca de lenjerie intimă a vedetei are de asemenea toate şansele să dea lovitura pe piaţă. Promovarea pe care Rihanna i-a făcut-o cu poze în care apare sexy şi aproape goală va da desigur rezultate.