Roger Waters a refuzat o ofertă importantă din partea Facebook: „Este o mişcare vicleană a lor de a prelua totul”

Ultima actualizare:

    Roger Walters susține că a refuzat o ofertă venită de la FacebookSursă foto: Gettyimages
Roger Walters susține că a refuzat o ofertă venită de la FacebookSursă foto: Gettyimages

Muzicianul britanic Roger Waters a declarat la un recent eveniment pro-Julian Assange că a refuzat o ofertă importantă din partea Facebook pentru folosirea unei piese Pink Floyd într-o reclamă pentru Instagram.

El a precizat că Facebook a dorit să folosească piesa „Another Brick in the Wall, Part 2” (1979) pentru o reclamă a Instagram şi că a oferit „o sumă uriaşă de bani”, scrie Variety.

„Răspunsul este «Nici în ruptul capului»”, a spus el. Waters a continuat: „Menţionez asta pentru că este o mişcare vicleană a lor de a prelua absolut totul. Nu vor fi parte din acest rahat, Zuckerberg”.

Artistul a prezentat o copie a cererii Facebook şi a citit: „Vrem să vă mulţumim pentru că luaţi în considerare acest proiect. Considerăm că sentimentul acestui cântec este încă răspândit şi atât de necesar azi, ceea ce demonstrează cât de atemporală este această lucrare”.

„Şi cu toate astea, ei vor să facă Facebook şi Instagram chiar mai mari şi mai puternice decât sunt deja”, a spus Waters, „pentru a putea continua să ne cenzureze pe noi toţi din această încăpere şi să împiedice ca această poveste despre Julian Assange să ajungă la publicul general ca publicul general să spună «Ce? Nu. Gata”.

Waters a adus în discuţie şi FaceMash, site creat de Mark Zuckerberg înainte de Facebook care permitea studenţilor să compare înfăţişarea femeilor din campus.

„Cum a ajuns nemernicul ăsta mic, care a început cu «Ea e drăguţă, îi dăm patru din cinci stele, ea e urâtă, îi dăm una», cum a dobândit vreo putere? Totuşi, iată-l, unul dintre cei mai puternici idioţi din lume”, a spus muzicianul.

Potrivit unui purtător de cuvânt al Facebook, Mark Zuckerberg nu a avut vreo legătură cu cererea pentru utilizarea cântecului Pink Floyd. Ea a fost trimisă de echipa de marketing a Instagram. Compania a precizat că reprezentanţii săi deseori contactează muzicieni pentru a face astfel de cereri şi că respectă decizia artiştilor.

image
image
image
image
image
image
carmen bruma fb jpg
image png
sean diddy profimedia jpg
image png
image png
banner dan negru 2 png
Georgiana Lobonț are o finuță de un an de zile, pe nume Ștefania, care este o frumusețe de fetiță
banner oana mizil png
image
actualitate.net
image
actualitate.net