Adelina Pestrițu, țeapă de zile mari pe internet. Ce a pățit vedeta după ce a plasat o comandă: „Cred că ați fi efectiv șocați”

Adelina Pestrițu a dezvăluit recent, într-o postare pe Instagram, că a fost victima unei escrocherii online. Vedeta a povestit cum a comandat, în luna noiembrie a anului trecut, un ornament special pentru bradul de Crăciun – un fluture imens, pe care fiica ei, Zenaida, și-l dorea cu ardoare. Deși a plătit în avans, produsul nu a mai fost livrat, iar banii nu i-au fost returnați.

Adelina Pestrițu / FOTO: Colaj Instagram
Adelina Pestrițu / FOTO: Colaj Instagram

Adelina Pestrițu, țeapă uriașă pe internet

Fără să își ascundă dezamăgirea, Adelina a ales să își împărtășească experiența cu urmăritorii ei, cu scopul de a trage un semnal de alarmă privind înșelătoriile tot mai frecvente din mediul online.

„Mă gândeam așa pe drum că ar trebui să vă vorbesc un pic mai deschis despre situațiile în care îmi iau țeapă. Pentru că poate vă gândiți că eu nu sunt supusă unor astfel de situații, că viața mea e roz și că uite ce bine merge. Despre toate câte mi se întâmplă, cred că ați fi efectiv șocați. Și o să încep să vorbesc despre lucrurile astea, pentru că e important și voi să fiți foarte atenți să nu vi se întâmple la fel.

Să fiți foarte precauți atunci când aveți încredere în cineva, atunci când plătiți undeva, atunci când așteptați să vi se facă un serviciu, atunci când ați prestat un serviciu și poate cealaltă parte nu a mai fost la fel de serioasă ca și voi”, a spus Adelina Pestrițu pe Instagram.

„Banii au fost luați de pe card, nu am mai putut să dau de ei”

Totul a pornit de la dorința fiicei sale, care își dorea un fluture mare pentru a împodobi bradul de Crăciun. După căutări intense, Adelina a găsit online un produs care corespundea exact descrierii Zenaidei. A comandat, a plătit, însă coletul nu a mai sosit nici până în prezent.

„În noiembrie, anul trecut, am plasat o comandă. Zenaida dorea foarte mult un fluture imens pentru bradul de Crăciun și am făcut tot ce am putut eu, am căutat pe internet, pe toate site-urile, să găsesc acest fluture exact așa cum îl descria ea, din imaginația ei. Și am găsit un fluture absolut super, probabil că ați văzut modelul pe tot internetul și am plasat comanda. Am așteptat cuminte o săptămână, două săptămâni, trei săptămâni.

A venit, inclusiv Crăciunul! Fluturele nu mai apărea de niciunde! Caut o adresă de mail. Bineînțeles că a fost destul de greu să găsesc o adresă de mail. Nu a răspuns nimeni. Nu a livrat nimeni niciun fluture nici până în ziua de astăzi și suntem în iunie. Banii au fost luați de pe card, nu am mai putut să dau de ei. Și nu este nici prima și nici singura țeapă pe care mi-am luat-o, dar vom reveni pe acest subiect”, a mai mărturisit vedeta.

Vedeta a promis că va reveni cu detalii despre alte experiențe similare și a reiterat îndemnul către fanii săi de a fi atenți și precauți atunci când fac achiziții online.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
www.gandul.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.viva.ro
image
www.unica.ro
image
playtech.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
image jpeg
banner ioana nastase png
banner mădălina ghenea png
violeta banica instagram jpg
FLORIN RĂDUCIOIU 00 00 59 716 png
cub razvan fodor png
oana roman isabela colaj instagram jpg
Banner Anca Dinicu
image
actualitate.net
image
actualitate.net