Adina Buzatu declară război! Cu cine se ceartă stilista
Este una dintre cele mai respectate voci în ceea ce privește stilul vestimentar, atât de bărbați, cât și de femei. Cu toate acestea, Adina Buzatu nu a folosit această putere pentru a desființa alegerile vestimentare ale cuiva. Întotdeauna a găsit vorbe dulci și pentru cei care, după părerea ei, nu au făcut cele mai bune alegeri vestimentare. Însă răbdarea are și ea niște limite și Adina pare că a ajuns acum la capătul răbdării... A declarat „război” tuturor celor care se dau în vânt după hainele etichetele unor logo-uri celebre cusute la vedere.
Foarte activă pe rețelele sociale și în lumea mondenă, Adina Buzatu anunță că pornește o „cruciadă” împotriva hainelor cu brand-ul la vedere și intitulează acest demers #faralogodarcueticheta. Acțiunea sa are scopul de conștientizare a faptului că hainele cu logo-uri de-o șchioapă sunt expresia unui stil mediocru. Brand-urile care produc astfel de linii vestimentare nu fac decât să manipuleze oferind accesul la opulența de prost gust.
Cât de înșelătoate este strategia de etalare a brandului și de ce persoanele care le aleg riscă depersonalizarea, explică Adina Buzatu.
Adina Buzatu: «Acest trend cu logomania a fost creat în anii ’90 pentru a manipula și a crește vânzările brandurilor»
„Purtarea unui tricou pe care scrie mare numele unui brand nu face altceva decât să depersonalizeze. E ca și cum, în acel moment, cel care îl poartă strigă în gura mare «Uite de la ce brand mi-am cumpărat! Sunt bogat!». Ceea ce nu știu mulți dintre cei care cumpără logo-uri este că aceste linii de produse ale brandurilor de lux nici măcar nu fac parte din colecțiile lor de calitate. Acest trend cu logomania a fost creat în anii ’90 pentru a manipula și a crește vânzările brandurilor pentru «mass market» («piață de masă», termen care se referă la o piață pentru bunuri produse pe scară largă - n.r.), prin crearea unor linii de produse de o calitate medie, nicidecum premium, cu scopul de a fi vândute celor care nu își permit să cumpere un produs premium.
Adina Buzatu ne îndeamnă: «Îndrăzniți să vă construiți propriul stil!»
„Ceea ce vă transmit prin această campanie este faptul că stilul nu are absolut nici o legătură cu logomania. Dimpotrivă, aceste nume de branduri aruncate în ținută dezechilibrează întregul concept de rafinament. Hainele bune sunt cele care au materiale de o calitate superioară, au croieli și cusături la detaliu. Acestea sunt piesele care se observă de la distanță, mult mai bine decât cele cu logo-uri, datorită croielilor impecabile, pigmenților perfecți de culoare, detaliilor simple dar de impact. Stilul personal se construiește și spune foarte multe despre o persoană. Hainele bune sunt cele care au croieli și cusături la detaliu, cele care ne reprezintă și ne fac să ne simțim bine atunci când le purtăm”, completează Adina. „Mergeți în magazine, alegeți piese fără să vă uitați la brand și vedeți cum vă vin. Apoi verificați dacă acestea fac parte din colecția unui brand de renume. O să rămâneți surprinși ce combinații veți găsi. Continuați pe acest drum și trasați-vă stilul vestimentar personal. La asta vă îndemn: #faralogodarcueticheta”, a mai spus Adina Buzatu.
Citește și:
Adina Buzatu: «Fiica mea munceşte cot la cot cu mine de la 8 ani»
Adina Buzatu, eforturi uriașe ca să-și salveze afacerea cu haine