Andreea Bălan, pusă să-şi ţină bagajul de 10 kg deasupra capului! Ce scandal a făcut artista în avion!
Andreea Bălan nu s-a mai bucurat de statutul de vedetă într-o cursă aeriană din America spre România. Artista a fost umilită în avion de un însoţitor de zbor care nu a vrut să o ajute cu bagajul de mână. Deşi avea un troller voluminos, artista a fost pusă să-l ridice deasupra capului în ciuda faptului că s-a plâns angajatului companiei aeriene că are mari probleme la coloană.
Andreea Bălan a trăit o experienţă neplăcută la întoarcerea în România. Artista a fost nevoită să schimbe trei avioane pentru a ajunge din America pe pământ românesc. Nu aceasta a fost problema, ci faptul că a constatat că angajaţii celor trei companii aeriene se poartă diferit cu pasagerii. Solista a povestit pe reţeaua de socializare ce a păţit la ultimul zbor.
"La întoarcerea în România am zburat cu trei companii diferite de zbor : Delta Airlines (Denver-Utah), Air France (Utah-Paris) şi Tarom (Paris- Buc). Din cauză că am probleme cu coloana (de la dans şi nu pot/ nu am voie să ridic greutăţi), în primele două avioane (că în multe alte zboruri pe care le-am avut de-a lungul anilor), am fost ajutată de însoţitorii de cabina să-mi urc bagajul de mâna (un troller de 10 kg) în compartimentul de deasupra scaunelor. În zborul Tarom, un bărbat îmbrăcat în uniformă companiei mi-a spus înţepat că cică nu are voie să-mi atingă bagajul şi să mă descurc singură. I-am explicat frumos că am probleme cu coloana, că la celelalte companii aeriene am fost ajutată, că e job-ul lor să ne ajute dacă avem probleme şi mi-a răspuns din nou înţepat că trebuia să nu-mi iau bagaj de mâna dacă nu-l pot ridică deasupra capului (serios?!) Un pasager străin s-a ridicat şi m-a ajutat să-mi ridic bagajul.
Mă gândesc aşa (fără să iau în considerare că el era bărbat şi eu femeie):1. Cum se face că la Delta şi Air France am fost ajutată (fără să cer sau să fiu recunoscută) şi la Tarom (unde m-a recunoscut individul), nu?! Adică în ţară mea, în avionul românesc nu sunt ajutată şi în alte ţări cu alte companii, sunt servită imediat.2. Dacă mama mea care e în vârstă, era în aceeaşi situaţie (sau orice altă doamna care nu are puterea să-şi ridice bagajul deasupra capului), ce se întâmpla?!3. Eu ştiam şi credeam că ei sunt acolo că să ne ajute şi să ne facă (pe noi pasagerii) să ne simţim bine şi să mai cumpărăm bilete la compania respectivă.4. Dacă totuşi m-aş fi chinuit să-l ridic şi-n încercarea de a-l plasa în compartimentul de sus, l-aş fi scăpat în capul unui pasager aşezat şi i-aş fi fracturat gâtul?!5. Deci dacă suntem scunzi, bătrâni, invalizi, handicapaţi să nu ne permitem să avem cumva bagaj de mâna că e vai şi amar de noi. Nu pot decât să trag concluzia că acel individ m-a recunoscut şi că din frustrare nu a vrut să mă ajute. Altfel nu-mi explic de ce oriunde în lume unde sunt necunoscută, amfost ajutată şi aici nu. Le-aş cere celor de la Tarom să-şi revizuiască angajaţii cu atitudine nepotrivită pentru că cei de la alte companii au fost mai drăguţi şi vor pierde astfel clienţi. Fără să mai spun că sunt membru Gold în Sky Team şi că nu aşa se tratează pasagerii. Sunt atâtea companii aeriene pe piaţă şi am de unde alege şi e păcat că din cauza unui angajat frustrat să piardă clienţi buni", a scris Andreea Bălan pe pagina ei de socializare.