Antena 1 face militărie cu vedetele mofturoase! Click! a aflat, în exclusivitate, ce li se pregăteşte rivalilor de la Pro TV EXCLUSIV
Ce muncă la ferma din pădure, ce trăit în condiţiile din junglă, staţi să vedeţi ce se va întâmpla din toamnă la Antena 1. Postul din Băneasa vrea să eclipseze succesul emisiunilor “Ferma Vedetelor” şi “Sunt celebru, scoate-mă de aici!”, de la rivalul Pro TV, şi să dea lovitura cu un reality- show milităresc.
Click! a aflat, în exclusivitate, că este vorba despre un show care va fi realizat timp de două luni într-o cazarmă. Vedetele vor participa de bună voie la instrucţie, antrenamente zilnice, probe şi misiuni importante care vor veni prin intermediul unui simplu apel telefonic. Filmările vor debuta luna viitoare, urmând ca showul să fie difuzat în toamnă. Un personaj nemilos le va fi şef acestor vedete, care vor fi eliminate pe rând la cea mai mică abatere.
Negocierile au început deja şi una dintre primele vedete care ar fi semnat şi s-ar fi băgat în acest proiect este Rona Hartner (42 de ani), fostă concurentă şi la “Te cunosc de undeva”. Ea e gata să se tăvălească în noroi pentru o sumă considerabilă, desigur, de câteva mii de euro. În vizorul producătorilor se află şi alte vedete ale televiziunii din Băneasa, precum Pepe, Jorge, Anda Adam, Andreea Antonescu, Liviu Vârciu şi Vladimir Drăghia. Vom vedea care dintre acestea îşi vor lăsa traiul liniştit de acasă şi vor experimenta viaţa de soldat.
Andreea Bălan, dorită în toate concursurile
Toamna se anunţă plină de surprize la Antena 1. Pe lângă noile ediţii ale show-urilor „Te cunosc de undeva” şi „X Factor”, sunt şanse mari să fie cuprinsă în grila de programe şi emisiunea „I Can Do That“, pentru care s-a cumpărat deja licenţa, şi unde mai mulţi artişti sunt aşteptaţi să-şi testeze abilităţile şi să facă lucruri pe care nu le fac în mod obişnuit.
Printre cei care vor participa se numără Jorge, Victor Slav, CRBL şi Andreea Bălan. Iar noutăţile nu se vor opri aici, căci Antena 1 e pusă pe fapte mari în noul sezon, după ce PRO TV a fost “regele audienţelor”, în ultimul an, în materie de divertisment.