Când se difuzează iUmor. Duminică intră pe post "Chefi la cuțite" cu sezonul 9
Schimbări importante în grila de programe a Antenei 1. Lupta pentru felia de audiență din prime-time este acerbă, mai ales de când Kanal D defilează cu Survivor România. De duminica aceasta, în locul emisiunii iUmor vom vedea "Chefi la cuțite".
Până acum, edițiile sezonului 10 iUmor intrau pe post duminica, însă mai nou ziua de difuzare a emisiunii s-a schimbat, anunță Antena 1. Următoarea ediție "iUmor" va fi difuzată miercuri, 3 martie, de la 20.30, așa că întâlnirile cu Cheloo, Delia și Mihai Bendeac vor avea loc la mijlocul săptămânii.
Începând de duminică, 28 februarie, pe post vor reveni cei trei chefi, Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu, alături de prezentatoarea Gina Pistol, care a filmat pentru acest sezon însărcinată, destul de chinuită de retenția de apă și de oboseală.
"Chefi la cuțite sezonul 9" se va duela cu "Survivor România"
Noul sezon "Chefi la cuțite" începe din 28 februarie și va fi difuzat duminică, de la ora 20.00, și luni și marți, de la ora 20.30, la Antena 1. Duminică va începe în același tip cu "Survivor România", emisiune care aduce rating uriaș postului turcesc Kanal D, cu fiecare ediție. Iată cum arată cifrele weekend-ului trecut, potrivit datelor furnizate de Kantar Media.
- Sâmbătă, 20 februarie, în intervalul orar 19:58 – 24:04, Kanal D a fost primul în preferințele telespectatorilor, reality-ul “Survivor România” fiind urmărit, în fiecare minut al difuzării, de o medie de aproape 2 milioane de fani (1.982.000) din întreaga țară. Kanal D s-a impus ca lider de piață, pe toate targeturile monitorizate, înregistrând 11,2% ating și 24,7% cota de piață, pe targetul Național, 9,3% rating și 21,5% cota de piață, pe targetul All Urban, și 7,9% rating și 23,3% cota de piață, pe tagetul Comercial. În minutul de maximă audiență, atins la 22:43, 2.691.000 de telespectatori din întreagă țară erau cu ochii pe Kanal D!
- Duminică, 21 februarie, în intervalul orar 19:59 – 23:57, Kanal D a surclasat celelalte stații TV, pe toate categoriile de public, înregistrând 12,5% rating și 26,7% cota de piață, pe targetul Național, 10,4% rating și 23,0% cota de piață, pe targetul All Urban, și 9,9% rating și 25,7% cota de piață, pe targetul Comercial. Ediția de duminică “Survivor România” a fost urmărită, în medie, în fiecare minut al difuzării, de peste 2.2 milioane (2.215.000) de telespectatori din întreagă țară. Minutul de aur, atins la 21:46, a adunat în față micilor ecrane, la Kanal D, 2.758.000 de fani ai emisiunii.
Citește și: