Cătălin Botezatu face „concurenţă” ministerului Turismului la Mamaia
O baie în Marea Neagră este soluţia perfectă pentru zilele sufocante de vară, iar când invitaţia vine de la Cătălin Botezatu tentaţia e şi mai mare. Designerul a devenit ambasador al staţiunii Mamaia.
În timp ce mulţi români şi-au luat concediu, Cătălin Botezatu munceşte. El promovează staţiunea Mamaia alături de Horia Tecău, proaspăt campion la dublu de la Wimbledon, în calitate de Brand Ambasador. Iniţiativa aparţine Asociaţiei Litoral – Delta Dunării, prin preşedintele Corina Martin, iar designerul şi-a luat rolul în primire la data de 1 mai 2015, cu ocazia Paradei Litoralului, care a marcat debutul sezonului estival.
“Sunt un susţinător al acestei staţiuni şi, nu în ultimul rând, a ceea ce înseamnă turism în România şi dezvoltarea turismului pe acest litoral minunat, care trebuie promovat mult mai mult. Fac orice pentru a promova staţiunea Mamaia. Mulţi vor alege şi în acest an această staţiune pentru că este cea mai frumoasă staţiune, este staţiunea în care oamenii vin să se distreze”, a spus Cătălin Botezatu, mândru de noua sa calitate.
În perioada 1 mai – 31 iunie numărul de turişti a fost cu 5% mai mare decât în 2014, iar în data de 6 iulie a aterizat la Constanţa primul avion cu 165 de israelieni care şi-au rezervat vacanţe la Năvodari, Eforie şi Mamaia.
Asociaţia Litoral – Delta Dunării va promova staţiunea Mamaia şi Sat Vacanţa ca sponsor la Cupa Davis, competiţie ce se va desfăşura la Constanţa în perioada 17-19 iulie. Horia Tecău şi Florin Mergea vor face echipă pentru România la proba de dublu.
În această vară, Asociaţia Litoral – Delta Dunării va desfăşura campanii de promovare a turismului şi la alte evenimente, precum Mamaia Strong Man, Mamaia Music Awards, Selfie în Mamaia, Mamaia Laser Kids, Ziua Marinei, Festivalul Antic Tomis, Color Run, Parade Mamaia Style și Fashion Summer Festival.