Catrinel Sandu, lună de miere la Paris, cu soțul și cei patru copii: "Suntem foarte fericiți"

Cei doi au fost  surprinși în cea  mai romantică  ipostază: un  sărut în fața  Turnului Eiffel
Cei doi au fost surprinși în cea mai romantică ipostază: un sărut în fața Turnului Eiffel

Un apartament de lux, lângă Turnul Eiffel! Steve Schroeter s-a întrecut pe sine şi i-a făcut o mega surpriză frumoasei sale soţii, Catrinel Sandu. Acesta a surprins-o cu o lună de miere în Paris, oraşul îndrăgostiţilor. Dar nu au plecat singuri, ci însoţiţi de cei patru copii ai lor.

Escapada pe care a avut-o anul acesta în România a fost scurtă şi intensă. Dăţile trecute, Catrinel Sandu (43 de ani) se bucura de o vacanţă de două săptămâni alături de prieteni şi familie, însă anul acesta fost totul pe pripă. A venit pe 28 iunie în România, iar săptămâna viitoare, joi, deja vor pleca în SUA pentru că încep cursurile.

Catrinel, alături  de cei patru copii,  la Arcul de Triumf
Catrinel, alături de cei patru copii, la Arcul de Triumf

Programul din ţară a fost programat foarte bine. După întâlnirile cu prietenii, a urmat cununia religioasă şi petrecerea de la restaurant din 17 iulie. Click! a scris în exclusivitate despre nunta pe care a avut-o cu medicul Steve Schroeter (45 de ani), la Biserica Dichiu, din Bucureşti, apoi despre petrecerea de la restaurantul El Destino. O nuntă atipică, fără dar, fără tradiţii, în care s-a ţinut cont mai mult de partea spirituală a momentului. Catrinel a îmbrăcat o rochie spectaculoasă prin simplitate şi eleganţă şi nu a avut nevoie de machiaje speciale sau vreo coafură extravagantă.

La intrarea  în Muzeul Luvru,  s-au fotografiat  în fața Piramidei
La intrarea în Muzeul Luvru, s-au fotografiat în fața Piramidei

Iată că după nuntă, Steve a impresionat cu o nouă surpriză, pentru că a organizat o lună de miere în oraşul îndrăgostiţilor, Paris. Nu au plecat singuri, ci însoţiţi de copiii lor. „E mult spus o lună de miere. Am plecat la Paris pentru patru zile, iar soţul meu a închiriat un apartament imens pentru noi toţi lângă Turnul Eiffel. Suntem cu băieţii, Luke (17 ani) şi Mark (15 ani), şi cu Sara şi Lara (8 ani). Cu acest cadou Steve a făcut-o fericită şi pe Sara pentru că se apropie ziua ei (face 12 ani luna aceasta) şi îşi dorea foarte mult să vadă şi ea Parisul. Suntem foarte fericiţi, am făcut o grămadă de lucruri. Am vizitat obiective importante, muzeele, ne-am plimbat pe Champs Elysees, am făcut shopping”, a spus Catrinel Sandu pentru Click!

În Paris s-au întâlnit cu un cuplu de prieteni şi nu au stat o clipă. A fost o lună de miere atipică pentru doi proaspăt căsătoriţi, însă le-a prins bine. Cei doi îndrăgostiţi şi cei patru copii ai lor s-au întors ieri din Franţa, iar mama lui Catrinel, Mia, i-a aşteptat ca de obicei cu multe bunătăţi. „Mama se întrece pe ea de fiecare dată. Nu ştie cum să ne mai răsfeţe. Mai avem câteva zile de petrecut împreună şi apoi ne luăm zborul spre SUA. Eu trebuie să merg la şcoala unde predau, iar fetele se pregătesc şi ele pentru începerea cursurilor. Nu pot să cred că a trecut atât de repede. Mama va mai sta o perioadă în ţară, apoi vine la noi”, ne-a mai spus Catrinel.

Catrinel și  Steve s-au  întors joi din
Catrinel și Steve s-au întors joi din

Au făcut nuntă fără dar

Pe 11 noiembrie 2019 Catrinel Sandu și Steve Schroeter au avut parte de o nuntă în toată regula, în SUA. Însă, românca a ținut să aibă parte de o cununie religioasă și aici, în țara ei natală. Ceremonia religioasă a avut loc la Biserica Dichiu, de pe strada Icoanei, iar nași le-au fost doi prieteni de familie, Carmen și Ștefan Giuros.

Petrecerea a avut loc la un restaurant italienesc, iar invitații le-au adus cadouri de suflet și flori. „Am vrut să avem o petrecere între prieteni, de suflet. Să ne bucurăm de atmosferă, de această reîntâlnire. Din cauza pandemiei, anul trecut a fost singurul în care nu am ajuns în România, așa că acum ne-am luat revanșa. Nici nu s-a pus problema de dar, de bani în plic. Am organizat un eveniment ca să ne simțim bine și atât. Peste o săptămână ne pregătim să ne reîntoarcem în America, așa că a fost momentul cel mai bun să fim cu toții împreună”, ne-a mai spus Catrinel Sandu.

carmen bruma fb jpg
sean diddy profimedia jpg
banner dan negru 2 png
Georgiana Lobonț are o finuță de un an de zile, pe nume Ștefania, care este o frumusețe de fetiță