De ce nu mai apare Ana Morodan la Masked Singer: „Nu era o afacere bună". Cât câștigă „Contesa digitală" din online

Ultima actualizare:

    Ana Morodan a explicat de ce nu a mai participat la sezonul 2 al emisiunii Masked SingerFoto: Arhivă personală
Ana Morodan a explicat de ce nu a mai participat la sezonul 2 al emisiunii Masked SingerFoto: Arhivă personală

Ana Morodan a apărut în primul sezon al emisiunii „Masked Singer”, însă în cel de-al doilea, aceasta nu a mai primit rolul de detectiv. Se pare că cea supranumită și „Contesa digitală” nu mai are contract cu PRO TV și a explicat motivele în mediul online.

Primul sezon al emisiunii „Masked Singer România”, de la PRO TV, i-a avut în rolul de detectivi pe Horia Brenciu, INNA, Ana Morodan și Codin Maticiuc. Cei din urmă nu au mai fost cooptați și pentru al doilea sezon. Locul lui Codin Maticiuc a fost luat de actorul Alex Bogdan, iar al Anei Morodan de Mihaela Rădulescu.

Motivul pentru care Ana Morodan nu a mai participat la „Masked Singer”

Morodan a explicat ulterior pe Instagram că participarea ei în emisiune nu a fost o afacere tocmai bună pentru ea, invocând faptul că nu a mai avut timp de proiectele personale. „Nu aș mai fi vrut să particip la Masked Singer. Nu era o afacere bună. Aș fi amânat prea mult lansarea unui nou e-commerce fiind ocupată cu filmările. Deci, nu”, a fost răspunsul dat de aceasta unui urmăritor curios.

În 2019, Ana Morodan a fost întrebată într-un interviu cât câștigă, în medie, pe lună. „În medie, în jur de 17.000 de euro pe lună, din endorsing de mărci în online, completez această sumă cu veniturile din extensiile de marcă personală.

Voi face în continuare influencing, dar voi face așa cum consider eu că trebuie făcut: qua­lity content, în spiritul meu de marcă și pe bugete care să mă lase să creez un anume tip de content, deci și rezultate consistente pentru clienții mei.

Dacă mă raportez la ultimele luni, câștigurile din influencing au scăzut la 40% din veniturile mele pentru că au crescut mult extensiile de marcă: brandul de fashion, apariții TV, evenimentele, conferințele unde am fost speaker, consultanță.Dacă îmi ies planurile așa cum vreau eu, zona de influencing în următorii doi ani va reprezenta doar maximum 15% din veniturile mele. Endorsingul va continua să existe în viața mea”, a declarat Ana Morodan pentru revistabiz.ro.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Prințesa Caroline și Pierre Casiraghi cu soția Beatrice Borromeo, doliu în familia Casiraghi de la Monaco   Profimedia jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
denisa tanase instagram jpg
sandra n instagram jpg
banner cristina cioran png
Andeea Marin și Violeta jpg
banner medana oprea jpg
oana pellea jpg
banner marina almasan jpg
image jpeg
image
actualitate.net
image
actualitate.net