EXCLUSIV Livia Graur, vacanță în Grecia cu ghinioane în lanț: „Am crezut că nu vom mai ajunge acasă”. A văzut pe viu incendiile din Rodos

Prezentatoarea Prima TV a fost în Rodos cu soțul și fetița lor

Vacanța din acest an în insula grecească Rodos a fost, pentru Livia Graur, cea mai ciudată și mai plină de ghinioane din tot ce a trăit vreodată. A început prost, cu probleme de sănătate. S-a încheiat la fel de prost, cu avion amânat și cazare într-un hotel afectat de incendiile de vegetație.

După mai bine de un an de restricții dure, în sfârșit a venit și mult așteptata vacanță. Una care se voia a fi în siguranță, fără griji, vaccinați fiind. Din păcate, alte ghinioane le-au stricat vacanța Liviei Graur, soțului și fetiței lor. Totul a început cu stângul pentru că fiica prezentatoarei Prima TV, Renata (aproape 8 ani), s-a îmbolnăvit chiar înainte de plecare.

Emoții din cauza unor neașteptate probleme de sănătate

„Fusesem la munte, de unde a contactat, cel mai probabil, acel norovirus de care s-au plâns sute de turiști. Aveam avion dimineața, iar în seara dinainte Renata s-a simțit rău, cu vărsături până târziu în noapte. Credeam că nu mai plecăm. Dar s-a liniștit într-un final, a dormit și până dimineața a fost bine. Astfel, am plecat. Din nefericire, la două zile distanță au început la mine simptomele, așa că o zi am pierdut-o în cameră”, ne-a povestit Livia Graur. Dincolo de toate acestea, vacanța a decurs frumos. Cei trei au descoperit o locație superbă, în care istoria se îmbină perfect cu peisajele senzaționale, cu orășelele cochete, cu plajele de vis.

În afară de toate ghinioanele, timpul petrecut în Rodos a fost de vis

Li s-a stricat avionul

Dar, ce a început cu ghinion s-a sfârșit tot cu ghinion. „Cel mai greu moment, probabil și cel pe care nu-l vom uita vreodată, a fost întoarcerea. Am ales să mergem într-o destinație cu avionul tocmai pentru a evita timpul pierdut în cozi nesfârșite, la vamă, dar am dat din lac în puț. Și asta pentru că după ce ne-am urcat în avionul care urma să ne ducă acasă și am petrecut aproape o ora pe pistă, comandantul ne-a anunțat că ușa aeronavei a fost lovită în momentul încărcării bagajelor și că va trebui să coborâm, în așteptarea unui tehnician care să verifice situația”.

Nebunie în aeroport: toți românii au fost dați jos din avion și lăsați să aștepte câteva ore

Cazați, pentru câteva ore, la un hotel afectat de incendii

Au revenit în aeroport și, după alte câteva ore de așteptare, li s-a comunicat că avionul nu mai poate decola până a doua zi dimineața. „Noi eram de la prânz în aeroport. Seara, târziu, am fost preluați cu un autocar și transferați la un hotel. Numai că... surpriză! Pe insulă izbucniseră incendii de vegetație destul de puternice, iar hotelul la care am fost duși era fix lângă un astfel de focar. Am avut impresia că trăiesc într-un film apocaliptic privind flăcările uriașe pe geamurile autocarului. Când am coborât, aerul era plin de fumul înecăcios”.

Prezentatoarea Prima TV a ajuns seara târziu la un hotel aflat la mică distanță de foc

Iar surprizele neplăcute nu s-au încheiat. Camera în care au fost repartizați nu avea curent electric, deoarece incendiile cauzaseră pene de curent. „O parte a hotelului funcționa pe generatoare, dar camerele noastre nu. Renatei îi era frică să intre, în plus, nu ne puteam spăla sau încărca telefoanele. Toți turiștii am rămas în recepție, într-o vânătoare continuă a prizelor din jur. Parcă am trăit un coșmar, peripețiile nu se mai opreau, la un moment dat  chiar am crezut că nu vom mai ajunge acasă”, își amintește Livia.

Au plecat cu o întârziere de 12 ore

Erau deja pe drumuri dinainte de prânz. Obosiți, nemâncați. Deși li s-a promis masă la hotel, și la acest capitol a fost o încurcătură. „Abia pe la 12 noaptea ni s-a adus ceva de mâncare: câteva chifle și felii de cașcaval. Penibilul situației a fost că după doar două ore de la sosire autocarul a venit după noi să ne ducă la aeroport. Într-un final, am decolat, cu o întârziere de peste 12 ore și o grămadă de aventuri pe care să le povestim de acum încolo”, a declarat pentru Click! prezentatoarea Prima TV.

Citește și:

Grecia impune restricții pentru turiști. Carantină de noapte în insula Zakynthos și în vestul CreteiIadul s-a dezlănţuit peste Europa! Incendiile au făcut prăpăd

Mitsuko Tottori Japan Airlines FOTO EPA EFE jpg
Enzo chefi la cutite jpg
don pepe colaj captura video jpg
bia khalifa colaj instagram jpg