EXCLUSIV Recorduri fabuloase la "Imperiul Leilor - sezonul 2": 3.500 de teste Covid 19, peste 5.500 de ore de filmare

Ultima actualizare:

    Cei cinci lei sunt: Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescufoto: PRO TV
Cei cinci lei sunt: Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescufoto: PRO TV

O adevărată desfășurare de forțe a însemnat sezonul 2 al emisiunii "Imperiul leilor", care va începe miercuri, 10 februarie, de la ora 20:30, la PRO TV. Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescu sunt cei cinci invetitori care pot schimba viețile concurenților și care au participat la peste 5.500 de ore de filmare pentru această misiune. Iată care sunt cifrele-record ale producției de la PRO TV!

  • Cel de-al doilea sezon Imperiul Leilor a adunat peste 5.500 de ore de filmare din 16 camere video.
  • Decorul show-ului a fost realizat de 12 oameni în 2 săptămâni.
  • S-au filmat peste 450 de testimoniale ale concurenților.
  • În acest sezon s-au înscris peste 3.500 de idei / business-uri, iar echipa de preselecție și selecție a concurenților a fost formată din 20 de persoane.
  • Pentru selectarea unui singur concurent, echipa a petrecut peste 25 de ore pentru documentarea acestuia și a afacerii lui.
  • Din cauza pandemiei, în perioada de pregătire a show-ului, oamenii din echipa de producție au fost nevoiți să realizeze peste 1.000 de de ședințe online.
  • În timpul filmărilor, s-au efectuat peste 3.500 de teste rapide Covid 19, s-au folosit peste 10.000 de măști sanitare și fiecare concurent a ajuns în fața leilor abia după ce avea un test Covid negativ.
  • Pe perioada filmărilor, pentru realizarea acestora, dar și pentru materialele de prezentare a concurenților și business-urilor lor, echipele au parcurs peste 150.000 de kilometri.

10 lucruri pe care nu le știai despre Imperiul Leilor – sezonul 2

  • Peste 3.000 de concurenți s-au înscris în cel de-al doilea sezon Imperiul Leilor. Formularul de înscriere în cel de-al doilea sezon a fost luat cu asalt încă de la difuzarea primului episod, din primul sezon. Peste 3.000 de candidați au aplicat pentru a ajunge cu business-ul lor în fața leilor.
  • Românii din străinătate vor să devină antreprenori. Români stabiliți în alte țări și-au arătat deschiderea de a reveni în țară și a dezvolta un business aici. Au aplicat români stabiliți în Germania, Franța, Norvegia, Suedia sau Brazilia.
  • Concurenții vin cu susținători. Pentru că emoția este foarte mare înainte de a ajunge în fața leilor, mulți dintre concurenți simt nevoia să fie susținuți de oameni dragi: copii, părinți, bunici, verișori sau prietenii cei mai buni.
  • Aproape o oră în fața leilor. Pentru a-și prezenta cât mai bine ideea pentru care cer investiție, concurenții au la dispoziție aproape o oră de discuții cu leii. Timp în care trebuie să facă tot ce le stă în putere pentru a-i convinge să investească.
  • Leii iau decizia pe loc. Decizia de a investi într-un business sau într-o idee este luată pe loc. La finalul momentului, fiecare leu își exprimă dorința de a investi sau de a se retrage din negociere.


    Sezonul 2 al emisiunii
Sezonul 2 al emisiunii
  • Leii nu cunosc concurenții. Leii au acces la informații despre un concurent, business-ul acestuia sau produsul pe care urmează să-l prezinte, cu doar un minut înainte ca acesta să pășească în Imperiul Leilor. În situația în care unul dintre lei îl cunoaște pe concurentul intrat în platou, leul este obligat să se retragă din negociere.
  • Leii nu modifică suma cerută pentru investiție. Nu de puține ori concurenții vin în fața leilor cu o idee supraevaluată, cerând o sumă mult prea mare în schimbul unui procent mic din companie. Pe parcursul show-ului, leii sunt obligați să păstreze suma cerută de concurent pentru investiție, nu o pot micșora, dar pot negocia procentele.
  • Leul face propriul audit. După ce-și exprimă intenția clară de a se parteneria într-un business, în baza informațiilor prezentate de concurent în emisiune, leul face propriul audit al companiei în care urmează să investească. Dacă informațiile oferite în prima fază sunt incomplete sau inexacte, leul poate lua decizia de a se retrage.
  • Resursele leilor. Intenția de a investi sau nu într-un business, dar și resursele, sunt exclusiv ale leilor. PRO TV creează platforma de ”întâlnire” dintre o idee genială și o sursă de finanțare pentru aceasta.
  • Leii vor să ofere încredere tinerilor antreprenori. Pe lângă investiția financiară, fiecare leu urmărește să se implice activ, să ofere knowhow, încredere și speranță tinerilor antreprenori aflați la început de drum.

Citește și:

Ce s-a întâmplat cu tânăra care a primit o sumă colosală la "Șef sub acoperire"

Milionarul Dan Șucu, primul investitor la "Imperiul Leilor", de la PRO TV. Se pregătește sezonul 2

Mesaj romantic de la Diana Șucu pentru soțul milionar, Dan Șucu. Au avut două motive să sărbătorească

Unde a dispărut Diana Şucu: «Nu mă mai regăsesc în zona asta a mondenităţii»

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Richard și Alejandra Gere, GettyImages (2) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
banner laura cosoi png
image png
banner viorel lis png
banner tavi clonda png
Banner Gabriela Lucuțar
banner andreea Bălan png
megan fox gravida jpg
banner Georgica Cornu
image
actualitate.net
image
actualitate.net