Îl vezi la «Fermă», dar el huzurește cu nevasta în Dubai
Cel de-al treilea sezon al reality-show-ului „Ferma vedetelor” (PRO TV) a debutat pe micile ecrane, marţi, 13 februarie, de la ora 20.00. Nea Raţă e din nou zbir în show-ul cu vedete, pe care le pune la muncă şi cărora le dă mâncare cu porţia. Ei bine, în timp ce telespectatorii îl văd la treabă, în ferma de lângă Sibiu, nea Raţă se află cu soţia sa, Elena, în Dubai, unde cheltuieşte ca un adevărat şeic.
Gospodarul îşi face iarna car şi vara sanie, spune un vechi proverb. Este şi cazul lui Florin Raţă, alias nea Raţă (51 de ani), aşa cum este cunoscut fermierul devenit celebru în 2015, odată cu lansarea emisiunii „Ferma vedetelor”, de la PRO TV. Dacă în 2016, cu banii de la „Ferma vedetelor”, nea Raţă şi-a luat un bolid de 30.000 de euro, anul trecut a mai adăugat la avere nişte hectare de pământ, acum având 100 în total.
„Când am filmat (n.r. în primăvara anului trecut), eram cu gândul la familie, la afacerea cu agricultura, la muncile câmpului, mai ales că în perioada aceea aveam de executat unele lucrări specifice. M-au rupt, eram cu gândul numai la afacerea mea. M-au mai ajutat cei din familie. Fata e studentă la Medicină, însă Bogdan, fiul meu, este în clasa a XII-a şi va urma Facultatea de Agronomie. Este pregătit să îmi preia afacerea. Acum am mai luat ceva pământ. Am peste o sută de hectare. Momentan sunt în repaus, în vacanţă, face neavstă-mea luna asta 50 de ani, o duc în vacanţă, în Dubai, am fost cu ea şi în Cuba. Se merită, ne gândim să vizităm multe obiective. De exemplu, pe 22 februarie începe «Dubai Food Festival» şi sper să ajungem. O să mergem în Dubai Safari Park, sunt multe de vizitat”, ne-a povestit nea Raţă înainte de a pleca în vacanţă. Iată că, odată ajuns acolo, simpaticul fermier ne ţine la curent cu aventurile exotice, căci îşi pune zeci de fotografii pe reţelele sociale.
Cât despre “Fermă”, nea Raţă ne-a spus cum s-a înţeles cu concurenţii. „Eu sunt prieten cu toată lumea, contează să ai omenie şi cei 7 ani de acasă. Au fost condiţii grele, primele săptămâni au fost mai dificile. Eu intram, le dădeam sarcinile, dar nu le dădeam mură în gură. Le spunem ce au de făcut, cu hartă, cu schiţe în faţă. Trebuiau să respecte sarcinile ca să ia galbeni cu care să îşi cumpere de mâncare de la negustor”, ne-a povestit nea Raţă la Ferma Cocoşul Roşu, acolo unde a avut loc lansarea proiectului.
Monica Bârlădeanu şi nea Raţă, audienţă mare cu «Ferma vedetelor»
Marţi seara, 13 februarie, publicul a ales „Ferma vedetelor”, în detrimentul altor reality-show-uri precum „Exatlon” (Kanal D) sau „Asia Express” (Antena 1). „Ferma vedetelor”, de la PRO TV, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public şi a reuşit să obţină la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, 9.4 puncte de rating şi un share de 22.8%. Peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit drumul către ferma dezafectată, iar în minutul de aur, de la 20.31, peste 2.4 milioane de telespectatori au fost alături de concurenţi.