În ce mod unic și-a petrecut Adela Popescu prima zi de vacanță! «Visasem întreagă zi la momentul ăsta»

Adela Popescu, prezentatoarea de la „Vorbește lumea”, a intrat într-o binemeritată vacanță. Vedeta de la Pro Tv a dorit să împărtășească și cu prietenii virtuali modul în care s-a desfășurat prima ei zi de concediu, mai ales că, de curând, Adela anunțat că este însărcinată cu bebe numărul 2, așa că admiratorii ei doresc să fie mereu puși la curent cu modul în care actrița de telenovele își petrece timpul.

Adela a povestit, pe blogul personal, că prima ei zi de vacanță s-a desfășurat în sânul familiei, împreună cu Radu Vâlcan, partenerul ei de viață, și Alexandru, băiețeul lor de doi ani. Vedeta a petrecut începutul concediului într-o atmosferă relaxată, de familie, care a culminat cu un moment pe care vedeta, care este însărcinată, l-a așteptat toată ziua. Deși este oficial în vacanță, filmând ultima emisiune din acest sezon de la „Vorbește lumea”, Adela nu a renunțat nici la activitățile ei cotidiene, făcând piața în prima ei zi de vacanță.

Adela Popescu a filmat ultima emisiune din acest sezon de la „Vorbește lumea” și este oficial în vacanțăFoto: Instagram

„Am pus multă presiune pe prima zi de vacanță. Am vrut să fac de toate și culmea, mi-au și cam ieșit. Așadar după micul dejun, Radu a plecat cu Alexandru în parc, iar eu mi-am întins masa de masaj. O oră jumate m-a frământat Delia, timp în care mi-am organizat cu ochii minții ziua pe mai departe. Și avea să arate cam așa: Un episod sau două din Povestea Slujitoarei, cât doarme copilul, acompaniată de un bol de fructe, apoi somn. Am prins chiar două ore sănătoase. M-am trezit fresh cu gândul la înghețată și popcornul de la film. Așadar am chemat-o pe mami la noi pentru două ore, timp în care ne-am făcut de cap cu Oceaneight.

La întoarcere am făcut piața și eu m-am bucurat rău de tot când am văzut că picură. Copilul era acasă fericit, mâncat chiar și cu un duș făcut. Mami a plecat acasă și mi-a lăsat la niște rufe spălate de ea, de mama mea, și m-am hotărât să fac o selecție prin frigider. Radu a încins grătarul, iar Alexandru a vărsat prin toată casa o pungă de făină. O fericire.În fine. Printre rugăminți, negocieri, o durere de sciatică ce mi-a coborât pe piciorul stâng- cam devreme totuși pentru săptămâna 21 de sarcină – pupaceli, ne-am așezat toți la masă. Carne pe grătar, cartofi la cuptor, salată de roșii, pâine proaspătă, Radu vin, eu bere fără alcool, Alexandru apă. Ar fi fost o seară chiar reușită dacă nu ne ciuruiau țânțarii.. Sunt extrem de mulți și agresivi.

După puțin timp am luat-o spre dormitor. (..) Visasem întreagă zi la momentul ăsta, copilul dormind liniștit și eu și Radu, soțul meu iubit, împreună, unul lângă altul, arzând de dorință... să dăm drumul la Netflix. Visul ni s-a îndeplinit preț de 20 minute, urmând să cădem lați pe baricade în urma unei zile extenuante de vacanță”, a povestit vedeta, pe blogul personal.

coada imigrari IGI jpeg
banner irinel columbeanu png
britney spears sam asghari getty  jpg
sofia vergara costum baie verde instagram jpg