Ioana Ignat și Sebastian Dobrincu s-au împăcat, după ce milionarul de 22 de ani se întorsese la fosta iubită
E împăcarea momentului în showbiz! Ioana Ignat (23 de ani) și Sebastian Dobrincu (22 de ani) sunt, din nou, un cuplu! Cei doi se despărțiseră în urmă cu câteva luni, dar acum au decis să mai dea o șansă iubirii lor.
Fericiți nevoie mare, Ioana Ignat și Sebastian Dobrincu au postat imediat pe Instagram poze cu ei sărutându-se cu foc. „Un norocos și a lui jumătate”, a scris Sebastian Dobrincu, în dreptul fotografiei cu Ioana.
Cântăreața și cel mai tânăr milionar român din Sillicon Valley s-au cuplat inițial în luna aprilie a acestui an la filmările videoclipului pentru piesa „Inimă Naivă”. Atunci, fosta iubită a lui Dobrincu, vlogger-ița Mimi, a dezvăluit că acesta ar fi înșelat-o cu Ioana Ignat.
În vară, Ioana Ignat și Sebastian Dobrincu s-au despărțit subit, fără să explice care a fost motivul rupturii dintre ei. Dobrincu s-a întors spășit în brațele lui Mimi, însă doar pentru o perioadă scurtă de timp.
Cine este Sebastian Dobrincu?
Născut în București, Sebastian Dobrincu este, la doar 22 de ani, unul dintre cei mai tineri milionari din Sillicon Valley. Acesta a dovedit încă de mic că are înclinaţii spre tehnologie şi programare.
La doar şapte ani, Sebastian Dobrincu a început să înveţe despre sofware, iar până la vârsta de 17 ani a dobândit abilităţi de programator și inginer. Marile companii precum Spotify, Facebook și TikTok au fost impresionate de talentul tânărului român.
Sebastian Dobrincu a lansat platforma Storyheap, pe când avea 17 ani. Rapid, platforma a devenit lider de piață pe zona de social media content marketing. Storyheap a fost un hit încă de la lansare și în scurt timp, Sebastian Dobrincu avea o listă lungă de clienți faimoși, printre care Selena Gomez, Tumblr, Hulu, Universal Music sau Shake Shack.
Citește și:
După succesul pe care l-a avut cu platforma Storyheap, Sebastian Dobrincu a lansat Brandmates și Owlmetrics, care au avut ca scop ajutarea brand-urilor de a-şi mări influenţa pe platformele de social media și de a-şi creşte afacerea. Printre clienții celor două platforme se numără branduri de renume, precum: Universal, Interscope Records și HubSpot.
Sebastian Dobrincu a urmat cursurile Universității Stanford, unde a învățat despre inteligență artificială și modalitățile prin care roboții „învață” și se dezvoltă. Elon Musk și Larry Page au învăţat în aceeaşi universitate. La fel ca Bill Gates și Mark Zukergberg, Sebastian Dobrincu a renunţat la studii, dorind să pună mai mult focus pe antreprenoriat și dezvoltarea de noi produse.