Prima TV aduce un nou format de emisiune în România: "Trade Up"
Postul Prima TV a achiziţionat drepturile pentru emisiunea-concurs "Trade Up" de la compania israeliană Keshet International. Postul va transmite 15 episoade din show-ul tv.
Emisiunea creată de Keshet Broadcasting pune faţă în faţă două familii care se bat pentru a câştiga maşina visurilor lor. Membrii familiilor trebuie să răspundă la întrebări de trivia şi să aleagă cheile potrivite pentru a porni motorul maşinii, totul înainte echipei rivale. În final, familia câştigătoare trebuie să decidă dacă rămâne cu maşina câştigată sau "face schimb", conform realscreen.com.
"Trade Up se potriveşte perfect cu grila noastră de programe. Acest concurs de trivia e un format complet nou pe piaţa din România şi sunt convinsă că publicul îl va iubi", a declarat Simona Mazilescu, directorul general al Prima TV.
"Suntem încântaţi că Prima TV ne împărtăşeşte entuziasmul pentru acest nou format. Trade Up e un show care ţine atât publicul cât şi concurenţii în priză pentru că echipele se află deja în maşina cu care ar putea pleca acasă", a spus şi Keren Shahar, reprezentant al Keshet International.