Scandal monstru în jurul concertului aniversar anulat al Angelei Gheorghiu! Marea soprană, acționată în judecată de organizatori! Ce s-a întâmplat?
Este scandal monstru după ce concertul aniversar „Angela Gheorghiu – 35 de ani de excelență”, programat în 7 septembrie, a fost anulat din cauza „interesului scăzut din partea publicului”. Organizatorii și impresarii artistei se războiesc între ei, lansând acuzații dure unii împotriva celorlalți. În urma scandalului public creat, celebra soprană s-a ales cu un proces intentat de organizatorii concertului de la Arenele Romane.













Vestea că spectacolul aniversar al marei noastre soprane Angela Gheorghiu, programat în 7 septembrie la Arenele Romane, a fost anulat i-a întristat pe melomani.
Organizatorii concertului de la Mall4Art au transmis, la acel moment, printr-un comunicat de presă că recitalul aniversar s-a amânat din cauza „interesului scăzut din partea publicului” și că biletele achiziționate pot fi preschimbate pentru spectacolul tenorului Jonas Kaufmann, din decembrie.
„Ca urmare a interesului scăzut din partea publicului şi a vânzărilor de bilete care nu au atins nivelul optim pentru desfăşurarea unui eveniment de o asemenea amploare, organizatorii au făcut eforturi considerabile pentru a face posibilă reprogramarea acestuia.
Din păcate, în ultimă instanţă, aceştia au fost nevoiţi să ia această decizie dificilă, adresează scuze pentru neplăcerile cauzate tuturor persoanelor care au achiziţionat bilete şi îi asigură de restituirea contravalorii se va face prin intermediul agenţiei de ticketing iabilet.ro”, se arăta în comunicatul remis presei de cei de la Mall4Art.
Impresarii Angelei Gheorghiu au reacționat vehement! „Doamna Gheorghiu e profund dezamăgită”
Decizia Mall4Art de a anula spectacolul sopranei a dus, însă, la o reacție vehementă din partea firmei care o impresariază pe Angela Gheorghiu.
Angela Gheorghiu a postat un mesaj pe rețelele de socializare, în care Intermusica ( firma care o impresariază) acuza organizatorii de la Mall4Art de încălcarea contractului și chiar de minciună.
Intermusica susține că „biletele pentru acest concert fuseseră bine vândute, așa cum arată harta online a locației concertului”.
„Am aflat cu mare dezamăgire despre decizia unilaterală a SC Mall 4 Art SRL de a anula gala aniversară de duminică, 7 septembrie, invocând motive comerciale.
Putem confirma că, anterior acestei decizii, contractul doamnei Gheorghiu fusese deja încălcat, iar ea nu era singurul artist aflat în această situație.
În corespondența din ultimele zile, SC Mall 4 Art SRL a informat echipa de management a doamnei Gheorghiu despre imposibilitatea organizării concertului de gală din 7 septembrie și ne-a confirmat în scris că își asumă întreaga responsabilitate pentru anulare, invocând dificultățile financiare cu care se confruntă. Aceasta în ciuda faptului că biletele pentru acest concert fuseseră bine vândute, așa cum arată harta online a locației concertului.
Din păcate, singura dată oferită ca alternativă, în cazul reprogramării concertului, 12 octombrie, nu a fost compatibilă cu disponibilitatea artiștilor invitați.
Doamna Gheorghiu este profund întristată că nu va putea concerta de ziua ei de naștere, pentru publicul minunat din țara sa natală și pentru cei care călătoresc special din străinătate pentru a o asculta și îi sfătuiește pe toți cei care au achiziționat bilete pentru acest concert să solicite rambursarea banilor de la organizatori”, se arată în mesajul postat pe pagina de socializare a sopranei românce.
Organizatorii susțin că au fost vândute doar 1300 de bilete, pentru concertul sopranei
În replică, Mall4Art consideră mesajul Intermusica, postat de soprană o „dezinformare deliberată” a publicului, care poate „atrage consecințe legale”.
„Având în vedere informațiile publice complet eronate, lansate de doamna Angela Gheorghiu și managementul său, simțim nevoia de a interveni prompt și de a restabili adevărul. Această dezinformare deliberată a publicului este inacceptabilă și poate atrage consecințe legale.
Pentru a oferi o transparență totală și a contrazice afirmațiile false, facem următoarele precizări, care sunt susținute de documente, nu de simple declarații:
Nu a fost propusă o singură dată pentru amânare. Am oferit mai multe opțiuni de reprogramare, dar acestea au fost, fără excepție, refuzate de către management.
Afirmația că biletele au fost aproape vândute este o afirmație eronată. Din cele 4.500 de locuri, am reușit să vindem doar 1.300 de bilete, ceea ce indică un interes scăzut din partea publicului.
Am căutat o soluție, însă fără succes. Am purtat discuții cu managementul pentru a evita anularea, propunând soluții concrete. Din păcate, nu am ajuns la un consens.
Suntem profund dezamăgiți de faptul că o astfel de situație a escaladat din cauza unor informații false, lansate fără nicio bază reală”, au transmis organizatorii.
Angela Gheorghiu, acționată în judecată de organizatorii concertului
Ca urmare a scandalului public creat în jurul acestui eveniment, organizatorii concertului de la Arenele Romane au acționat-o în instanță pe celebra soprană.
„În urma unor situații recente care au generat dificultăți de imagine și reputație, am considerat oportună inițierea unui demers în fața autorităților competente.
Acțiunea noastră vizează obținerea unei rezoluții care să contribuie la restabilirea cadrului normal de desfășurare a activității și la compensarea oricăror posibile prejudicii survenite.
Procesul constă exact în declarațiile total eronate lansate de Domnia ei pe social media , declarații ce ne-au afectat imaginea în rândul partenerilor cât și a publicului nostru. De aceea am apelat la Justiție pentru restabilirea adevărului”, a declarat Tudor Ștefănescu, reprezentatul Mall4Art, în exclusivitate pentru Click!

































