Smiley lansează un manifest pentru Educație împreună cu Narada. «Școala este esențială pentru toți copiii»

Ultima actualizare:

     Smiley își mobilizează colegii, dar și societatea civilă să doneze pentru Educație foto: arhiva personală/Facebook
Smiley își mobilizează colegii, dar și societatea civilă să doneze pentru Educație foto: arhiva personală/Facebook

Smiley și artiștii HaHaHa Production declanșează „campania celor 300.000”, prin care își mobilizează colegii, dar și societatea civilă să doneze pentru Educație și să sprijine inițiativa Narada, de a ajuta elevii să recupereze materia pierdută în timpul pandemiei de coronavirus.

Anul școlar care se încheie vineri pentru mai bine de jumătate dintre elevi marchează un eveniment fără precedent – este anul în care, din cauza pandemiei, aproximativ 259.000 de copii au avut acces redus sau deloc la cursurile școlare. În contextul închiderii școlilor în format fizic, într-o primă fază, iar ulterior, odată cu saltul forțat la educația în format digital sau hibrid, sute de mii de copii români au fost privați de accesul la educație în mod exponențial, pentru că acesta a fost condiționat de dotarea cu tehnologie și/sau conectivitate.

Ultima zi de școală dintr-un an ratat de peste un sfert de milion de elevi reprezintă prima zi a unei mobilizări de urgență inițiate de Narada, o campanie amplă în Educație, la nivel național, căreia i s-au alăturat Smiley și artiști ai HaHaHa Production. Comunitatea de peste 300.000 de „angajați virtuali” de pe Facebook ai acestora este implicată într-o acțiune fără precedent, prin care artiștii se pun în slujba unei urgențe sociale semnalate de Narada încă din primăvara acestui an: necesitatea de recuperare a materiei pierdute în perioada când copiii din comunitățile defavorizate nu au avut acces la școala online. 

Astfel, printr-o inițiativă unică în România, Narada lansează pe 12 iulie prima platformă dedicată educației remediale, care poate fi accesată gratuit de toți elevii. 

Citește și:

El este indianul care ajută elevii români să recupereze materia pierdută în perioada pandemiei

Mai mulți artiști lansează ”campania celor 300.000”

Smiley și artiștii HaHaHa Production printre care Sore, Feli, Emilian, Jo, Dorian, Jean Gavril, Juno, Seredinschi, Iova, Vlad Popescu, Vlad Cireșan, Vladimir Coman Popescu, Roland Kiss, Lucian Nagy,  Șerban Cazan, Florin Boka sau Toby Ibitoye declanșează „campania celor 300.000”, prin care își mobilizează colegii, dar și societatea civilă să doneze pentru Educație și să sprijine inițiativa Narada. Printr-un SMS la 8845 cu textul „ELEV”, sunt alocați câte 2 euro lunar, sumă prin care sunt susținute costurile educației remediale pentru copiii din comunitățile vulnerabile.

Donațiile obținute prin cea mai amplă mobilizare pentru susținerea educației de până acum vor fi folosite de Narada și HaHaHa Production pentru a oferi acces gratuit pe platforma de educație remedială care se va lansa pe 12 iulie și de care vor beneficia elevii claselor 0-8 din comunitățile vulnerabile din toată țara.

Obiectivul concret al campaniei naționale inițiate de Narada și susținută de Smiley și artiștii HaHaHa Production este unul ambițios – până la toamnă, la începutul noului an școlar, 100.000 de copii să poată fi sprijiniți să recupereze materia pierdută în pandemie.

 „Iubesc copiii și felul în care ei își desenează viitorul cu mintea și cu sufletul. Sunt mici, dar uneori sunt mai mari decât noi, pentru că ei cred mereu că pot schimba lumea și că pot face orice. Cu timpul, pe unii dintre ei îi răpune emoțional realitatea, sărăcia, răutatea, neputința și se descurajează, se uită din ce în ce mai mult la limitele vieții lor, la diferențele dintre ei și ceilalți și apar în mintea lor dușmanii „nu mai pot”, „nu mai vreau”, „eu nu sunt bun”, „nu mă ajută nimeni” și așa pot ajunge adulți nefericiți, revoltați, frustrați și neimpliniți sufletește, personal și profesional. Școala este esențială pentru toți copiii, spun asta de câte ori am ocazia și cred cu tărie că educația este drumul cel mai scurt către lumea mare din care copiii pot alege ce își doresc să facă pentru viitor. Vreau să contribui la școala din Romania, vreau să ajut atât cât pot copiii să ajungă să înțeleagă importanța și utilitatea școlii, vreau să spun cât de tare pot că fiecare copil trebuie să meargă la școală. Am ales împreună cu artiștii, producătorii și cei 300 000 de angajati virtuali de pe Facebook ai HaHaHa Production să ne luam de mână cu Narada și să aducem cât mai mulți copii din zonele defavorizate în școli. Practic să luptam pe timp de vară pentru o toamnă cu mai mulți copii la școală. Hai ca se poate! E simplu, sms cu textul „ELEV” la 8845 si viitorul ne zâmbește frumos!”, spune Smiley.

Campanie realizată cu sprijinul ARC & donatie.ro; Digi Mobil, Orange România, Telekom România și Vodafone România. Valoarea Donaţiei este de 2 Euro/lună. Suma alocată cauzei este de 2 Euro. Nu se percepe TVA pentru donaţiile de pe abonament. În reţelele Digi Mobil, Orange şi Telekom România Mobile, pentru cartelele preplătite, TVA-ul a fost reţinut la achiziţionarea creditului. Pentru donaţiile de pe cartele preplătite, în reţeaua Vodafone utilizatorii nu plătesc TVA.

*Donatia poate fi oprită trimițând SMS cu textul “ELEV STOP” la 8845.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Richard și Alejandra Gere, GettyImages (2) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Dan Bittman Captură Youtube jpg
banner Dana Budeanu
image png
banner laura cosoi png
image png
banner viorel lis png
banner tavi clonda png
Banner Gabriela Lucuțar
image
actualitate.net
image
actualitate.net