Vântur are India la picioare. 2,6 milioane de vizualizări într-o zi cu clipul sexy
Și-a schimbat viața la 180 de grade când a decis să își mute cariera în India, la Bollywood, și iată că alegerea a fost inspirată pentru Iulia Vântur (37 de ani). Pe 17 ianuarie, vedeta a lansat videoclipul celui de-al doilea cântec pe care l-a lansat în India și care, în doar 24 de ore, a adunat peste 2,5 milioane de vizualizări pe YouTube.
Apropierea de Salman Khan (51 de ani), actorul indian cu o avere de 230 de milioane de dolari, i-a deschis multe uși Iuliei Vântur, însă românca a avut și ea o contribuție importantă. Farmecul, talentul, vocea și ambiția au ajutat-o să răzbată ca solistă într-o industrie importantă, cum e Bollywood-ul. În 2004 a dansat în pelicula “O Teri”, iar în decembrie 2016 și-a lansat prima piesă, „Every Night and Day”, în colaborare cu artistul indian Himesh Reshammiya. 2018 a început în forță pentru fosta prezentatoare de la “Ferma vedetelor” (PRO TV), căci pe 17 ianuarie a lansat melodia “Harjai”, împreună cu artistul indian Maniesh Paul.
În videoclip, Iulia este fermecătoare, poartă o rochie roșie, spectaculoasă, are părul lung, de Cosânzeană, iar vocea suavă i-a înnebunit pe fani. Peste 2.6 milioane de vizualizări are piesa în acest moment, fiind un record pentru românca noastră, care a surclasat astfel numeroși soliști cu patalama, din showbiz. Și comentariile celor care au ascultat melodia pe YouTube sunt măgulitoare: “Iulia, ai voce superbă”, “E un cântec romantic minunat”, “Iubita lui Salman Khan este uimitoare” sunt doar câteva dintre mesajele fanilor.