Veşti proaste pentru domni! Revista FHM România se închide
Este una dintre cele mai cunoscute publicaţii din ţară, dar revista FHM România a ajuns la final de drum. Burda Media Bucureşti a anunţat că închide publicaţia, care a intrat în portofoliul grupului odată cu preluarea Sanoma Hearst.
Revista, care avea trei angajaţi permanenţi şi lucra cu numeroşi colaboratori, este prezentă pe piaţa autohtonă de 13 ani. Ultima ediţie a FHM este cea de iulie-august, care a ieşit deja.
„Burda Media București agreează să incheie contractul de licență cu Bauer Consumer Media Limited pentru editarea în România a revistei FHM”, au anunțat reprezentanții grupului, conform paginademedia.ro.
FHM a vândut în primul trimestru al anului o medie de 4.600 de exemplare pe apariție, potrivit celor mai recente date disponibile pe site-ul Biroului Român de Audit Transmedia.
Apărută pentru prima dată în Marea Britanie, în 1985, FHM a intrat pe piaţa din România în 2001. La fel ca ediţia britanică, FHM România a întocmit anual topul celor mai sexy 100 de femei din lume. Anul acesta, vedeta care a ocupat primul loc a fost Antonia.
Recent, Burda Media a mai decis să renunțe la revista Story, un titlu deținut în trecut tot de Sanoma Hearst.