Vreţi să fiţi sexy ca noi? Poftiţi la margarină!
Pe 8 mai împlineşte 40 de ani, iar de la 20 a uitat cu desăvârşire gustul cărnii. Anca Ţurcaşiu mănâncă şi trăieşte „verde", acesta fiind şi motivul pentru care a semnat un contract bănos cu firma care produce margarina Rama. În aceeaşi campanie apare şi Nadia Comăneci cu fiul ei, Dylan.
De câteva zile, în pauzele publicitare de la TV, rulează două spoturi din care ne zâmbesc şi ne îmbie cu bunătăţi Anca Ţurcaşiu şi Nadia Comăneci.
Prima, o solistă celebră, cealaltă, cea mai mare gimnastă a lumii. Cele două au fost alese să promoveze margarina Rama, iar pe lângă compensaţia financiară, una destul de consistentă, fetelor li s-a şi umplut cămara cu baxuri de margarină.
Anca Ţurcaşiu este conştientă că a semnat acest contract datorită stilului ei de viaţă, unul din care a exclus totalmente carnea şi mezelurile.
„M-au sunat acum două luni şi mi-au povestit despre proiectul lor. Am fost încântată, mai ales că folosesc dintotdeauna această margarină.Practic, de 20 de ani, de când am devenit vegetariană, am uitat gustul untului. Cred că silueta mea se datorează şi acestui aliment", ne-a mărturist Anca Ţurcaşiu.
Solista se declară obsedată de cântar şi recunoaşte că un trup de vis se menţine cu mult sport şi cu sacrificii alimentare. „Mă cântăresc o dată la trei zile, iar în acest moment am 58 de kilograme.Fac foarte mult sport, alerg, înot, iar acum, pentru că mă apropii de 40 de ani sunt de două ori mai grijulie cu corpul meu", ne-a mai spus artista.
Nadia lua produsul din străinătate
Cele două vedete au fost alese pentru această reclamă, şi pentru că sunt consumatoare fidele.
„Alegerea Nadiei Comăneci şi a Ancăi Ţurcaşiu, pentru a reprezenta imaginea Rama, a fost una naturală. Au un stil de viaţă sănătos şi sunt consumatoare cu tradiţie ale produsului nostru, încă de pe vremea când acesta nu exista pe piaţa din România şi se procura de pe piaţa din Vest”, a declarat pentru Click! Anamaria Băjan, manager în cadrul companiei Unilever pe Europa de Est.