«Explore the Carpathian garden» este noul slogan turistic al României - VIDEO

Ultima actualizare:

Sloganul va fi lansat de Ziua României la Expoziţia Mondială de la Shanghai şi prezentat de ministrul Turismului, Elena Udrea, potrivit site-ului Impactnews, care citează surse oficiale. 

Site-ul de ştiri citat a reuşit să afle noul slogan turistic şi câteva elemente care stau la baza logoului, deşi noul brand turistic al statului au fost ţinut secret.

Noul logo turistic va avea ca element principal "frunza", reprezentând simbolul primordial al naturii, al prospeţimii şi al creşterii, fiind realizat pe un fond albastru care face trimitere spre turismul balnear şi de întreţinere, potrivit aceloraşi surse.

Studiile de piaţă şi sondajele realizate de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului indică faptul că principalele produse turistice ale României sunt turismul în natură, pachetele tip city break, turismul rural, circuitele culturale, turismul activ şi de aventură, turismul balnear şi turismul religios.

Motivele pentru care turiştii ar veni în România sunt peisajele virgine din Munţii Carpaţi şi Delta Dunării, siturile arheologice cu elemente bizantine şi latine şi tradiţiile păstrate de români din cele mai îndepărtate timpuri, potrivit aceleiaşi surse.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
www.gandul.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.viva.ro
image
www.unica.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Parcul Circului de Stat jpg
image png
Posibil troc politic între Elena Lasconi și Nicușor Dan Foto Elena Lasconi   Facebook jpg
Battle of Mohi 1241 png
Victor Ponta FOTO Mediafax
Petru Groza, la discursul lui Gheorghe Gheorghiu Dej jpeg
Padure din viitoarea Centura Verde Bucuresti Ilfov foto Centura Verde jpeg
chickens 4474176 1280 jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net