Ajutor, mor! Nu-mi răspunde nimeni?
Le-am testat pe pielea noastră şi am ajuns la concluzia că ar fi mai bine să te "abţii" să leşini la metrou.
"Sunt ameţită, simt că leşin, vă rog să mă ajutaţi", i-am spus cu vocea tremurândă celui care a răspuns la borna de prim-ajutor din staţia Piaţa Victoriei 1.
Mă aşteptam ca imediat să se facă zarvă în jurul meu, iar echipa de salvare să-şi facă apariţia. Spre surprinderea mea, angajatul de la metrou m-a anunţat, pe un ton calm, că tot ce poate face pentru mine este să cheme o ambulanţă.
"Nu am pe cine să trimit să vă consulte. Nu există personal angajat pentru aşa ceva şi nici pastile nu avem. Dacă vreţi, sun la 112", mi-a spus bărbatul, după care mi-a închis.
Am sperat că la borna de la Gara de Nord să dau, totuşi, de o persoană mai săritoare. Nici pomeneală! Am apăsat butonul roşu, iar în loc să răspundă cineva, de la bornă au început să se audă acorduri de chitară. Muzica a încetat abia după cinci minute.
Potrivit reprezentanţilor Metrorex, bornele pot fi folosite şi pentru a semnala incendii, accidente, furturi sau stări conflictuale.
"Au fost cumpărate la pachet cu plasmele de informare şi infochioşcurile, iar multe dintre ele sunt în probe. Totul ne-a costat 20 de milioane de lei", ne-a spus Gheorghe Udrişte, directorul Metrorex.
Piaţa Victoriei - Dispecerul a răspuns, dar nu a putut face nimic pentru mine
Gara de Nord - Mi-au pus muzică pe linia de urgenţă. Cinci minute mi-a cântat unul la chitară