Care sunt obligațiile celor care îți trimit colete

În era cumpărăturilor online, livrarea produselor la timp și în bune condiții reprezintă un aspect esențial pentru consumatori. Cu toate acestea, sesizările cu privire la livrarea produselor achiziționate online sunt frecvente, iar Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a oferit clarificări referitoare la obligațiile comercianților și ale furnizorilor de servicii poștale.

Colet. Foto: arhiva.
Colet. Foto: arhiva.

Potrivit ANCOM, majoritatea reclamațiilor se referă la produse deteriorate, pierdute sau livrate cu întârziere. În astfel de situații, consumatorii se găsesc adesea la mijloc, între magazinul online și compania de curierat. Însă, cine este responsabil de rezolvarea problemelor?

Atunci când faci o comandă online, se încheie un contract între tine și comerciant. Livrarea produselor se realizează în baza acestui contract, iar magazinul online este responsabil pentru îndeplinirea obligațiilor față de consumator. 

Citește mai multe pe canal33.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Kate și William în 2022 la Royal Charity Polo Cup, Profimedia (3) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Euro dolari lei bancnote bani FOTO Shutterstock jpg
avioane parcate aeroport aterizare avion frankfurt shutterstock 1702941451 jpg
foto1 examen bac jpg
luca italianul 2 k6fi jpg
tigaie depositphotos1 jpeg
maia sandu1 jpg
Stefan cel Mare png
ceai freepik jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net