Noua fiță! Sticla de apă care costă o avere. E preferata caselor regale

Fillico Jewelry Water este o companie japoneză cunoscută pentru vânzarea uneia dintre cele mai scumpe ape îmbuteliate din lume, cu ediții limitate exclusive care se vând până la 10.000 de dolari sticla. 

Fiecare sticlă de apă Fillico este împodobită cu cristale Swarovski (Foto: Fillico Jewelry Water)
Fiecare sticlă de apă Fillico este împodobită cu cristale Swarovski (Foto: Fillico Jewelry Water)

Apa este una dintre cele mai elementare nevoi umane, așa că marketingul și vânzarea acesteia ca produs ultra-lux este o provocare destul de mare, chiar și printre cei mai bogați dintre bogați, dar o companie japoneză a dovedit că se poate face cu succes. Lansată în 2005, Fillico Water și-a propus să creeze o experiență completă de lux, care să-i facă pe oameni  să plătească sume exorbitante de bani pentru o sticlă de apă, conform Oddity Central.  Fiecare sticlă de apă Fillico este împodobită cu cristale Swarovski.

Folosirea uneia dintre cele mai pure ape minerale din Japonia nu a fost suficientă, așa că au depus multă muncă în designul ambalajului, care a fost comercializat ca o operă de artă în sine. Apa Fillico provine din Izvorul Nunobiki, din în Parcul Național Rokkou din Kobe, departe de orice dezvoltare industrială sau agricolă.

Apa preferata a caselor regale

Din cauza dificultății de a promova apa ca un produs de lux, Fillico s-a confruntat cu mult scepticism la început. Cu toate acestea, fondatorii săi au fost convinși că există un loc pe piață pentru apa ultra-lux și au avut o strategie pentru a-și transforma viziunea în realitate.

La un an după înființarea companiei, Christian Dior a introdus Fillico Luxury Water clienților săi VIP, iar în 2008 compania a devenit sponsor oficial al Festivalului de Film de la Cannes. Curând, brandul a devenit un favorit al caselor regale din întreaga lume, iar popularitatea sa a continuat să crească în rândul celor bogați și influenți.

Fiecare sticlă de apă Fillico este realizată manual și, pentru a păstra iluzia de exclusivitate, producția este limitată la doar 5.000 de sticle pe lună, ceea ce ajută la menținerea prețurilor ridicate. Astăzi, o sticlă de apă Fillico Jewelry Water din a doua generație se vinde cu este 1.000 de dolari) dar sticlele în ediție limitată pot ajunge să fie vândute la prețuri mult mai mari, de zeci de mii de dolari.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Iulia Vântur a cântat în deschiderea concertului lui Ricky Martin jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Gandaci de bucatarie  jpg
santacon profimedia jpg
case sinucigase el alto captura video jpg
Uniunea Europeana bancnote bani euro FOTO Shutterstock jpg
loto shutterstock jpg
animale companie istock jpg
intersectie jpg
wizz air pixabay jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net