Povestea fascinantă a româncei care a luat un „maldăr de fier vechi plin cu pânze de păianjen" și a creat un brand care valorează o avere

Ultima actualizare:

Într-o mică localitate din România, povestea de succes a Bibianei Dolores Stanciulov, director general și asociat unic al Sonimpex Topoloveni, este o lecție de ambiție, determinare și viziune. În 2004, când a cumpărat făbricuța de magiun și fructe deshidratate din Topoloveni, aceasta era doar un „maldăr de fier vechi plin cu pânze de păianjen”. Clădirea era într-o stare deplorabilă, utilajele erau nefuncționale, iar muncitorii erau în șomaj. Însă Bibiana a văzut potențialul acestui loc și, cu multă muncă și pasiune, a reușit să-l transforme într-un brand recunoscut și apreciat la nivel național și internațional.

Bibianei Dolores Stanciulov.
Bibianei Dolores Stanciulov.

Transformarea unei ruine într-un brand de milioane

Când Bibiana a pășit pentru prima dată în acea fabrică abandonată, dezamăgirea era copleșitoare. Pereții erau pe punctul de a se prăbuși, iar utilajele nu erau altceva decât niște bucăți de fier ruginit. Totuși, un element i-a dat speranță: parfumul irezistibil al magiunului din prune, care amintea de rețeta tradițională de peste un secol.

Cu ajutorul fiicei sale, Diana, și al unui colectiv de muncitori dornici să revină la muncă, Bibiana a început să reconstruiască pas cu pas fabrica. În doar doi ani, eforturile lor au fost recunoscute, când au obținut primul premiu întâi de la Uniunea Generală a Industriașilor Români, confirmând că direcția aleasă era una corectă.

Lupta cu concurența neloială

Însă succesul nu a venit fără provocări. Pe măsură ce brandul Sonimpex Topoloveni a crescut, Bibiana s-a confruntat cu o concurență neloială care a încercat să profite de pe urma muncii sale. Familia Murad a înregistrat marca „Bunătăți de Topoloveni”, folosind toponimul protejat de către Sonimpex Topoloveni conform regulamentului european. De asemenea, piața a fost inundată de „magiunuri false”, produse care nu respectau rețeta tradițională și nu erau verificate de autorități.

Deși aceste obstacole au fost dificile, Bibiana nu a renunțat. În prezent, compania sa este implicată în procese legale pentru a-și proteja drepturile asupra brandului și a asigura respectarea legii. „Sper să dispară anomalii cum ar fi ‘siropul din fructe NEÎNDULCIT este asimilat zahărului adăugat, să se protejeze conform legii proprietatea intelectuală, să existe o justă apreciere a judecătorilor în procese,” spune Bibiana.

Un exemplu de succes antreprenorial

În ciuda provocărilor, povestea Sonimpex Topoloveni este un exemplu de succes antreprenorial, construit pe bazele tradiției și inovației. Bibiana Dolores Stanciulov a transformat un „maldăr de fier vechi” într-un brand de milioane, demonstrând că, cu determinare și viziune, chiar și cele mai mari obstacole pot fi depășite.

Acum, Sonimpex Topoloveni este cunoscut în întreaga lume pentru magiunul său autentic, produs după o rețetă veche de peste un secol, și pentru calitatea sa incontestabilă. 

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Richard Gere și Julia Roberts în Pretty Woman, Profimedia (1) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
image png
venice 2855264 1280 jpg
cozi ceausescu jpg
orasul 5 min danemarca  jpg
Produse Lidl pe raft - magazin FOTO Shutterstock
Parlamentul European si Iohannis   sala goala FOTO Radu Eremia jpg
oala presiune jpeg
mircea diaconu jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net