Oamenii de știință confirmă: «Extratereștrii sunt pe Pământ»

Subiectul vieții extraterestre îi fascinează de decenii bune pe pasionații de romane și filme SF, însă o recentă descoperire epocală a oamenilor de știință dovedește nu doar că extratereștrii există, ci că se află chiar aici, pe Pământ.

Înregistrarea unei autopsii din 1947, efectuată asupra unui presupus corp extraterestru

Cercetătorii de la o renumită universitate japoneză au anunțat o descoperire uriașă cu privire la apariția vieții pe Pământ. Echipa de oameni de știință de la Universitatea Hokkaido, condusă de dr. Yasuhiro Oba, a constatat cu surprindere, în cadrul unui studiu amplu, că elemente chimice ale ADN-ului uman se regăsesc în componența unor meteoriți ajunși pe Pământ, de la miliarde de kilometri distanță.

Citește și NASA «trage» Internet 4G pe Lună. Vrea să colonizeze satelitul până în 2030

Acest lucru i-a determinat să creadă că viața pe Pământ ar putea proveni de altundeva din Univers, dintr-o lume extraterestră necunoscută până acum.

Modul în care viața a apărut pe Pământ este o enigmă care îi preocupă pe oamenii de știință din toată lumea. Deși există mai multe supoziții, similar cu discuțiile despre teoria Big Bang, biologii și astronomii nu au reușit încă să găsească răspunsul la aceste două mistere uriașe care fascinează mințile oamenilor: Cum a apărut Universul și cum apare viața în Univers?

Explicația oamenilor de știință japonezi

Un pas înainte în găsirea unor răspunsuri ar putea fi dat de studiul japonezilor. Descoperirea lor sugerează că, prin intermediul meteoriților, componentele elementare necesare pentru apariția vieții ar fi ajuns pe Pământ. Condițiile atmosferice și climatice favorabile pentru procesul evoluției vieții și-ar fi făcut treaba mai departe, ducând la diversitatea de forme de viață care există astăzi. Cu alte cuvinte, conform studiului prezentat de japonezi, cu toții suntem, de fapt, forme de viață extraterestre.

Cei trei meteoriți vizați de echipa dr. Yasuhiro Oba, în cadrul studiului, denumiți Murray, Murchison și Tagish Lake, sunt bogați în carbon. Unul dintre meteoriți, Murray, a căzut pe Pământ în 1933, fiind descoperit la o fermă din Oklahoma. Murchison a „aterizat” pe planeta noastră în 1969, pe malul lacului Murchison din Australia. Taghis Lake a fost găsit în Canada, în anul 2000, pe un lac înghețat din nord-vestul Columbiei Britanice, cea mai vestică provincie canadeză.

Marea descoperire a cercetătorilor

Descoperirea epocală a cercetătorilor din Japonia, care atestă că viața pe Pământ a provenit dintr-o altă parte a Universului, a fost publicată în prestigioasa revistă Nature Communications.

Citește și De zece ani, trăieşte ca un extraterestru. Povestea tinerei care susţine că e "o fiinţă cosmică"

Conducătorul studiului, profesorul Oba, arată că: „Materiale organice, inclusiv nucleobaze, componentele de bază ale vieții, ar fi putut fi livrate planetei noastre de asteroizi, meteoriți, comete și particule de praf interstelar, în urmă cu miliarde de ani în urmă”.

Acest lucru s-ar fi întâmplat atunci când Pământul era bombardat de resturi din spațiul cosmic, la câteva sute de milioane de ani de la formare.

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!

Eliminarea palmierilor plantați de Primăria Sectorului 3 în Piața Unirii din București. FOTO Inquam Photos / Sabin Cîrstoveanu