Un bărbat a stat patru ore în avion lângă un cadavru așezat pe scaunul de alături: „O experiență traumatizantă”. Cum a fost posibil?
Un zbor obișnuit spre Veneția s-a transformat într-un adevărat coșmar pentru un cuplu de australieni. Cei doi au fost nevoiţi să stea lângă trupul unei pasagere moarte, care a fost aşezat lângă ei. Cum a fost posibil?

Mitchell Ring și Jennifer Colin, un cuplu din Australia care se îndrepta spre Veneția pentru o vacanță romantică, au trăit o experiență traumatizantă în timpul unui zbor de 14 ore de la Melbourne la Doha. În timpul călătoriei, o pasageră s-a prăbușit pe culoar și, în ciuda intervenției rapide a echipajului, nu a mai putut fi salvată, anunță BBC.
Trupul neînsuflețit al femeii a fost așezat, timp de patru ore, chiar pe scaunul de lângă Mitchell, acoperit doar cu câteva pături. Mai mult, deși avionul nu era plin, însoțitorii de bord nu le-au oferit celor doi posibilitatea de a se muta pe alte locuri libere, a povestit bărbatul pentru presă. El a spus că echipajul a încercat inițial să mute trupul în clasa business, dar acest lucru nu a fost posibil din cauza „constituției corpolente” a femeii, care nu putea fi trecută prin culoarul îngust:
„Mi-au spus: «Puteți să vă dați puțin mai încolo, vă rugăm?» și am fost de acord. Apoi au așezat trupul femeii pe locul pe care îl ocupasem eu”, a declarat bărbatul. Jennifer a reușit, în final, să se mute pe un scaun liber, însă Mitchell a fost obligat să rămână lângă cadavru patru ore.
Ce s-a întâmplat la aterizare?
La aterizarea în Doha, pasagerii au fost rugați să rămână pe loc, pentru a permite intervenția echipajului medical și a poliției. Jennifer a povestit că a fost profund marcată când paramedicii au dat păturile la o parte și i-a văzut chipul neînsuflețit: „A fost o experiență traumatizantă”, a spus femeia. „Înțelegem că nimeni nu poate controla un astfel de deces, dar o companie aeriană ar trebui să aibă un protocol clar pentru a proteja și ceilalți pasageri aflați la bord”, a continuat ea.
Într-un comunicat oficial, Qatar Airways și-a cerut scuze pentru „orice suferință sau disconfort cauzate de acest incident” și a concluzionat că echipajul a acționat „rapid, adecvat și profesionist”. Compania a adăugat, de asemenea, că a oferit compensații atât familiei pasagerei decedate, cât și celor afectați direct de situație.