Cum se face modernizarea Centurii Capitalei. Pentru prima oară vor fi construite pasaje subterane

Lucrările pentru modernizarea Centurii București între Autostrada A 1 și DN 5-Jilava vor începe în decembrie, anunță secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu. Tot pe Centura Bucureștiului, CNAIR a lansat o nouă licitație pentru reluarea lucrărilor de lărgire la 4 benzi, tronson DN 2-A2 cu pasaj Cernica.  

Pasaj subteran Măgurele
În zona Măgurele, se va realiza pe Centură un pasaj subteran la 4 benzi. Foto:Fcb Irinel Scrioșteanu

 Contractul semnat anul trecut prevede modernizarea și lărgirea Centurii București Sud la 4 benzi pe cei aproximativ 15 km dintre A 1 și DN 5. Se va lucra sub trafic și se vor construi pasaje subterane la Măgurele, Bragadiru și la Jilava a anunțat secretarul de stat Scrioșteanu pe contul său de Facebook. 

Ce declară reprezentanții Ministerului Transporturilor 

„A fost avizat în Consiliul Tehnico-Economic al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere CNAIR Proiectul Tehnic de Execuție pentru lărgirea la 4 benzi a centurii București (lotul 2) dinspre Domnești (lot 1) spre Jilava (DN5).  

Următorul pas constă în emiterea Autorizației de Construire, iar termenul estimat de începere al execuției este în luna decembrie a acestui an. Proiectul prevede amenajarea, în premieră a unor intersecții pe trei niveluri” a explicat Ionel Scrioșteanu

Datele tehnice pentru lotul A 1-DN 5 

„Durata contractului este de 36 luni, din care, 12 luni perioada de proiectare și 24 luni perioada de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție  este de 120 de luni. În cadrul contractului vor fi realizate 3 structuri de complexitate ridicată, dintre care 2 pasaje subterane, prevăzute cu o lungime de peste 600 de m”, anunța CNAIR printr-un comunicat preluat de sursa citată. 

Unde vor fi cele trei pasaje subterane 

1.la intersecția Centura București-DN 5 Jilava 

-nivel -1: pasaj subteran existent pe DN5 

-nivel 0: amenajare bretele de viraj la dreapta și sensuri giratorii pentru întoarcere și bretele de legătură existente cu DN5 

-nivel 1: pasaj suprateran pe centură, amenajat la 4 benzi 

2.la intersecția Centura București-DC 18 (Măgurele) 

-nivel -1: pasaj subteran pe Centura București, amenajat la 4 benzi  

-nivel 0: se amenajează bretele de viraj la dreapta și sens giratoriu pentru întoarcere, se menține breteaua de legătură cu DC18 și se amenajează o bretea nouă pentru eliminarea virajelor la stânga pe DC18  

-nivel 1: pasaj suprateran pe centură 

Pasaj subteran la intersecția CB cu DN 6
Tot un pasaj subteran cu 4 benzi va fi realizat la intersecția cu DN 6. Foto: Fcb Irinel Scrioșteanu

3.intersecție Centura București-DN 6 (Bragadiru-Cornetu)  

-nivel -1: pasaj subteran pe Centura București, amenajat la 4 benzi  

-nivel 0: se amenajează bretele de viraj la dreapta și sens giratoriu pentru întoarcere, se menține breteaua de legătură cu DN6 

-nivel 1: pasaj suprateran existent pe DN6 

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
crocodil australian shutterstock 105185141 jpg
image
image
image
image
image
image
plata impozit 2020 2 jpeg
GORGHIU jpg
doctorul mircea beuran jpeg
cladiri  jpg
limitator viteza jpg
bloc pexels jpg
test bețe de chibrit jpeg
stema Romaniei  jpeg
image
actualitate.net
image
actualitate.net