O femeie a fost mutată de la furnizorul de curent electric fără să știe. Noul contract, semnat de soțul mort. Reacţia ENEL
Un caz de-a dreptul absurd se petrece în orașul sucevean Gura Humorului, unde o femeie s-a trezit cu un nou contract pentru furnizarea energiei electrice, fără să fi cerut sau să i se fi adus la cunoștință. Mai mult, pe noul document era semnătura soțului său, decedat din 2019.
Emilia Bidirel, în vârstă de 65 de ani, din Gura Humorului, a depus o plângere la Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor Suceava, prin care dovedește cu acte că a fost victima unei înșelătorii. Suceveanca a reclamat că i-a fost modificat contractul de furnizare a energiei electrice, fără să știe.
Noul contract era semnat de soțul mort
În ultima perioadă, femeia fusese plecată în Germania, unde a urmat un tratament medical mai mult timp. Când a revenit în țară, a constatat că nu mai avea contract cu E.ON, ci cu ENEL. Și mai șocant a fost faptul că noul document era semnat de Constantin Bidirel, soțul ei, pe data de 28 octombrie 2021, deși bărbatul este decedat din 29 septembrie 2019.
Aceasta susține că, după moartea soțului, a încheiat contract cu E.ON pe numele ei, în februarie 2020, iar de atunci nu a mai făcut nici o cerere pentru a trece la alt furnizor de energie electrică și nici nu a primit vreo ofertă.
ENEL a reziliat contractul
După ce a depus plângere la Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor Suceava, Emilia Bidirel a fost contactată de un reprezentant al ENEL, care i-a transmis că acel contract va fi reziliat.
Ulterior, reprezentanţii ENEL au transmis, pentru Click!, că a fost anulat contractul femeii. Ei au mai spus că au demarat verificări pentru a vedea de ce s-a ajuns în această situaţie şi că vor lua măsuri.
„Contractul de furnizare a energiei electrice la care face referire materialul de presă a fost anulat, acesta nu se mai regăsește în portofoliul Enel. Reprezentanții Enel Energie au contactat partenerul local de vânzări pentru a verifica situația semnalată și, în cazul în care rezultatul verificărilor o impun, compania de furnizare a energiei va înainta dosarul către organele de control competente. Enel Energie și Enel Energie Muntenia nu tolerează aceste practici și depun eforturi constante pentru îmbunătățirea calității serviciilor oferite clienților, inclusiv prin instruirea periodică a agenților door-to-door cu care lucrează", au transmis reprezentanţii ENEL
Se pare că Emilia Bidirel nu este singura în această situație, alți vecini de-ai ei fiind mutați de la E.ON la ENEL fără să fie anunțați sau să fi cerut acest lucru.