Tudor Gheorghe, vocea fermierului român în primul clip cinematografic dedicat agricultorilor din țara noastră (P)
Într-o lume în continuă creștere, agricultura este extrem de importantă, pentru asigurarea hranei miliardelor de locuitori ai planetei. Agricultura din țara noastră, segment de bază în economia României, are nevoie de tehnologii noi, de produse de calitate, de utilaje moderne pentru recolte cât mai bogate, atât cantitativ, cât și calitativ. Dar fermierul român are nevoie și de aprecierea muncii pe care o desfășoară de dimineața până seara pe câmp.
Limagrain, compania aflată pe locul 4 în lume în ceea ce privește producția de semințe, le-a oferit fermierilor români o surpriză. În cadrul evenimentului “5 soluții noi în agricultură”, Limagrain a transpus sloganul “Pasiune în agricultură” într-un clip special, dedicat agricultorilor de la noi. “Îmbrățișate” de vocea caldă și inconfundabilă a maestrului Tudor Gheorghe, imaginile care au compus clipul “Eu sunt fermier” au produs emoție.
Clipul, semnat de grupul Agrointeligența – BT Video, a fost filmat în două județe, la două ferme partenere companiei Limagrain : în Călărași, dar mai ales în județul Tulcea. În centrul clipului se află fermierul și rolul său de om care asigură hrana pentru semenii săi. Trecerea pasiunii pentru agricultură de la tată la fiu și legătura dintre pământ și meseria de agricultor au fost ideile principale ale acestui material. În acest clip apare fiul unui angajat al fermei la care s-a filmat, care-și însoțește tatăl zi de zi printre culturi. Este chiar filosofia Limagrain, companie creată de un grup de 2000 de fermieri pentru care agricultura este o afacere de familie.
Clipul este o realizare unică în România. Mai mult de 40 de oameni au lucrat pentru acest proiect cu adevărat special: de la contribuția maestrului Tudor Gheorghe, până la scenariști, actori, regizori, director de imagine, operatori, o întreagă echipă de producție. Pentru că s-a regăsit în definiția fermierului român și pentru că provine dintr-o familie care a muncit pământul, Tudor Gheorghe a acceptat să încununeze acest proiect fără vreo pretenție materială.
Roxana Pastuhov: Marketing Manager Limagrain România:
,,Ne gândim la acest spot de un an și jumătate și am avut ambiția de a realiza acest moment pe pământ românesc, deoarece știm cât de importantă este legătura dintre fermierul roman și pământul pe care îl lucrează. Este un proiect de suflet pentru compania noastră deoarce suntem o companie formată din 2,000 de fermieri și noi gandim la fel ca orice fermier din Romania, avem aceleași nevoi și dorințe, ne dorim creșterea și dezvoltarea business-ului. Producțiile din agricultura românească au început să crească în fiecare an, fie că vorbim de cereale, porumb, floarea soarelui sau rapiță. Se investește tot mai mult în agricultură și este un lucru benefic. Orice fermier din țara noastra se regăsește în acest clip, fie că vorbim de un fermier mic sau de unul mare. Ne-am dorit foarte tare ca orice fermier să simtă ca face parte din clipul ,,Eu Sunt Fermier.”
Cristi Niță: fondator BTVideo.ro
,,Grupul AgroInteligența BT Video înseamnă liderul în marketing și comunicare în privința companiilor de agribusiness prezente în România. De fapt, suntem cu siguranță cea mai importantă structură media pentru fermierul român. Acest clip este o realizare media premium și se poate încadra în ideea de cinematografie de mare calitate. Am muncit împreună, în echipă alături de Limagrain România, timp de câteva luni pentru ceea ce înseamnă Eu Sunt Fermier. Este o mândrie că un clip realizat 100% în România va fi difuzat în toate țările în care se face agricultură. Drumul nostru merge mai departe și promitem și alte proiecte de impact pentru dezvoltarea agriculturii din România, un adevărat motor al economiei naționale.”
Dincolo de emoția născută de acest clip, fermierii invitați de Limagrain au avut parte de prezentări care le-au arătat încă o dată faptul că în condițiile climatice imprevizibile din această perioadă, agricultura nu se mai poate baza pe metode empirice. Sporul de producție, care duce, implicit, la profit cât mai mare în buzunarul fermierilor poate crește doar prin tehnologii revoluționare. Limagrain a prezentat soluții noi pentru agricultorii români. Hydraneo, Starcover, LG Agrility și Privilege Club sunt produse și servicii care sporesc randamentul din orice fermă.
Pentru că progresul este una din valorile de bază ale Limagrain, compania care rămâne independentă într-o lume în care fuziunile între firme mari sunt la ordinea zilei, vrea să ducă fermierul român la alt nivel. Pentru aceasta, Limagrain organizează un workshop la sediul din Franța, la care vor participa reprezentanți ai două cooperative: Dobrogea Sud și Agricola Banat Agro Vest. Fermierii români vor putea vedea exact cum a luat naștere Limagrain, cum este structurată și cum se construiesc tehnologiile care vor revoluționa viitorul. În plus, vor avea loc discuții cu câțiva membri ai Coop de France, o asociație formată din 2500 de firme agricole din Franța, cu un total de 165.000 de angajați.