Veşti bune pentru bărbaţi: „Burta de bere” nu există!

Veşti bune pentru bărbaţi: „Burta de bere” nu există!

Ultima actualizare:

Oamenii de ştiinţă danezi au constatat că nu există nicio legătură între consumul de bere şi apariţia obezităţii abdominale.

„Nu există suficiente dovezi pentru a susţine că un consum moderat şi regulat de bere este responsabil de apariţia burţii”, spun cercetătorii de la Universitatea din Copenhaga, ale căror rezultate au fost publicate în revista ştiinţifică Nutrition Reviews, potrivit gandul.info.

„Unul dintre binecunoscutele mituri legate de bere este cel potrivit căruia berea este vinovată pentru apariţia «burţii de bere». Cum în domeniul cercetării este însă greu să faci afirmaţii fără a avea o bază ştiinţifică solidă, cercetătorii danezi şi-au asumat o sarcină complexă: să analizeze în mod riguros un număr impresionant de studii în care berea era pe nedrept prezentată drept cauză pentru apariţia burţii. La final, aceştia au demonstrat că acest mit legat de bere nu este susţinut de suficiente argumente ştiinţifice. Astfel, berea băută în cantităţi moderate nu duce la apariţia «burţii de bere»", a declarat dr. Corina Zugravu, preşedintele Centrului de Studii despre Bere, Sănătate şi Nutriţie, potrivit gandul.info.

Oamenii de ştiinţă danezi au analizat mai multe studii în care au fost împlicaţi aproximativ 620.000 de subiecţi cu obezitate abdominală.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image png
FotoJet (35) jpg
Seceta oprește un reactor al centralei de la Cernavodă. Dunărea a ajuns la un minim istoric FOTO Apele Române
Eclipsa de soare jpg
image png
fasole verde png png
telefoane mobile vechi jpeg
masina de spalat png
image
image