Iaurtul te ajut─â s─â dormi bine

image
Foto: 123rf

Ne place sau nu, m├óncarea influen╚Ťeaz─â cantitatea ╚Öi calitatea somnului. Conteaz─â ora la care iei ultima mas─â, dar ╚Öi ce combina╚Ťii de alimente faci pentru cin─â. S─â m├ónc─âm u╚Öor cu mult ├«nainte de ora de culcare ne-ar ajuta s─â suport─âm mai bine problemele cauzate de o noapte nedormit─â.

  • Un pahar de iaurt cu o jum─âtate de banan─â. Banana, o bun─â surs─â de magneziu ╚Öi potasiu, ajut─â musculatura corpului s─â se relaxeze ╚Öi tensiunea arterial─â s─â scad─â.
  • Un pahar cu lapte cald sau rece este o minunat─â surs─â de calciu, care ajut─â corpul s─â produc─â melatonina, ÔÇťhormonul somnuluiÔÇŁ.
  • Un pumn de nuci sau de semin┼úe (migdale, caju, chia sau floarea soarelui). Toate sunt bogate ├«n triptofan ╚Öi magneziu ╚Öi ajut─â la relaxarea musculaturii ╚Öi a sistemului nervos.
  • Un castron cu fulgi de ov─âz cu lapte sau iaurt natural este recomandat at├ót la micul dejun, c├ót ╚Öi seara. ╚śi ov─âzul con╚Ťine melatonin─â. ├Än plus, furnizeaz─â organismului vitamina B6, un alt nutrient care contribuie la instalarea unui somn lini╚Ötit.
  • O cea╚Öc─â cu ceai de valerian─â ╚Öi miere este un obicei str─âvechi. Ceaiul de valerian─â a fost folosit ca sedativ ╚Öi poate reduce perioada de timp p─ân─â la instalarea somnului. Glucoza din miere te ajut─â s─â te relaxezi, potrivit blog.magzone.ro.
anamaria ferentz jpeg
credinciosi
BeFunky collage (38) jpg
image png
image png
regina letizia (5) jpg
jojo vacanta culinara jpeg
cove si sotia in turcia JPG
image
image
image
image
iphone usb c
image png
carrie si boris johnson
regina letizia (5) jpg
colaj editare foto 2 jpg
florin citu 1 840x500 jpeg