Profilul consumatorului de fast food: singur, sedentar şi depresiv
Se ştie că mâncarea nesănătoasă duce la creşterea în greutate. Ce nu se ştia însă este că afectează şi sănătatea mentală. Potrivit unui studiu desfăşurat în Spania cine se îndoapă cu hamburger, hot-dog şi pizza are şanse mai mari să fie depresiv.
Cei cărora le plac mâncărurile grase sunt de două ori mai predispuşi să aibă moralul scăzut decât cei care nu înghit prea des o asemenea hrană. În plus, adepţii mâncării nesănătoase sunt mai susceptibili să fie celibatari şi mai puţin activi.
Studiul publicat în numărul de martie al revistei Public Health Nutrition arată care este profilul obişnuit al consumatorului de fast food: singur, sedentar, cu obiceiuri alimentare proaste, precum consumul scăzut de fructe, nuci, peşte, legume şi ulei de măsline. De asemenea, majoritatea sunt fumători şi muncesc mai mult de 45 de ore pe săptămână.