Cineva a pus piciorul în prag. Escrocheriile de pe Facebook ar putea fi interzise
Pe măsură ce înșelătoriile din spațiul on-line au luat amploare în ultima vreme, Marea Britanie a decis să pună piciorul în prag și să forțeze companiile tech să elimine escrocii de pe platformă.
Marea Britanie a declarat că va forța Google, Facebook, Twitter și alte platforme online să prevină reclamele frauduloase plătite, după ce apelurile din partea autorităților de reglementare și a grupurilor de consumatori au cerut o reprimare mai fermă a celor ce profită de naivitatea oamenilor.
Marea Britanie, reglementări mai dure a rețelelor sociale
Guvernul a spus că proiectul său de lege privind prevenirea daunelor online va include cerința ca platformele mari să îmbunătățească protecția împotriva infractorilor care se dau drept celebrități sau companii, pentru a fura date personale, pentru a promova investiții financiare nesigure sau a sparge conturi bancare.
Autoritatea de reglementare a comunicațiilor Ofcom va verifica dacă platformele au implementat sisteme pentru a preveni și elimina reclamele false. Autoritatea de supraveghere ar putea bloca serviciile sau ar putea emite o amendă de până la 18 milioane de lire sterline sau 10% din cifra de afaceri anuală.
„Aceste modificări aduse viitoarei legi privind siguranța online vor ajuta la oprirea hoților care profită de oameni și de banii lor câștigați cu greu, folosind reclame online false”, a declarat secretarul pentru Cultură, Nadine Dorries, într-un comunicat, potrivit Gadgets360.
Guvernul a declarat că lansează, de asemenea, o consultare publică privind înăsprirea regulilor pentru industria de publicitate online, fie prin consolidarea abordării actuale de autoreglementare, fie prin crearea unui nou sistem de supraveghere.
Nici influencerii nu am scăpat. Persoanele publice care nu declară că sunt plătiți pentru a promova produse pe rețelele sociale ar putea fi, de asemenea, supuși unor sancțiuni mai severe.
Înșelătoriile online din reclamele de pe Google, Facebook, Twitter și alte rețele sociale s-au răspândit pe măsură ce mai mulți oameni au intrat în spațiul on-line, în timpul măsurilor de carantinare, pentru a lupta împotriva bolii COVID-19.
Puteţi urmări ştirile Click! pe Google News, Facebook și Instagram!