Cum să probezi hainele fără a te deplasa la mall. Filtrul Dress Up AR Snapchat
Noua funcție de la Snapchat va face posibil shopping-ul online, care este cu mult mai diferit de clasicul shopping online, în care navigăm pe site-urile de fashion de pe telefon.
Compania cunoscută pentru platforma lor de social media, care a revoluționat, la vremea ei, modul în care ne folosim de efecte pentru a face poze, a confirmat această nouă îmbunătățire a sistemului de Realitate Augmentată (AR) în timpul evenimentului său anual, Creator Summit, care a avut loc joi, 28 aprilie.
Instagram, Facebook, Pinterest și alți giganți din domeniul tech au încercat să obțină experiența perfectă de shopping digital online. Cu toate acestea, versiunile lor sunt încă limitate.
Citește și Te poți întoarce pe Snapchat. Platforma ne va permite să scăpăm de numele vechi
Acum, Snapchat dorește să ofere o funcție de cumpărături AR mult mai ambițioasă, diferită de catalogul comun de cumpărături al Facebook și al altor platforme online.
Funcția Snapchat Dress Up
Potrivit unui articol publicat de The Verge, noua funcție numită Snapchat Dress Up oferă un hub în cadrul aplicației care acționează drept un centru comercial virtual.
Odată ce vizitați acest hub virtual de shopping, o să puteți utiliza lentilele AR ale aplicației pentru a fotografia articolele disponibile. Puteți folosi filtrele pentru a vedea cum o să arate versiunile virtuale ale hainelor și alte produse.
„Nu este doar o filă de cumpărături în fluxul de produse. Acum, există un caz de utilizare cu adevărat utilitar de bază pe care ne concentrăm, de asemenea, asupra conducerii”, a declarat Carolina Navas, șefa de strategie AR și marketing de produse, de la Snapchat.
Vezi și O tânără de 29 de ani s-a operat de 60.000 de euro ca să arate ca un filtru de Snapchat
Pe de altă parte, hub-ul Dress Up va avea și o secțiune pentru creatorii de conținut, permițând influencerilor să împărtășească sfaturi și idei pentru un stil vestimentar cât mai inovator.
Compania lucrează la acest nou filtru AR de aproximativ 18 luni. Acest lucru arată, se pare, că Snapchat îmbrățișează noua tendință a unui viitor în care shopping-ul se va face exclusiv on-line.
Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!