Batonului Dubai creat de gigantul elvețian Lidt duce la isterie și cozi uriașe în Germania. Cât costă

15 noiembrie 2024 13:48   Internațional

Sute de cumpărători au stat la coadă ore în șir într-o joi ploioasă în orașul Aachen din vestul Germaniei. Echipați cu scaune de camping și echipament de ploaie, aceștia nu așteptau cel mai nou iPhone, ci gustul unui nou baton de ciocolată. Gigantul elvețian de ciocolată Lindt a atras mulțimea cu un nou deliciu - un produs cunoscut sub numele de „ciocolata Dubai”.

Lindt provoacă isterie în Germania cu un nou produs

Gigantul elvețian al ciocolatei Lidt a dus la un nou nivel nebunia „ciocolatei Dubai”, nebunie care a lovit, se pare, toată Europa.

Un nou produs al renumitului ciocolatier elvețian Lindt a creat o adevărată frenezie în Germania, unde sute de oameni au stat ore în șir la cozi, în ploaie, pentru a cumpăra batonul de ciocolată Dubai, disponibil în ediție limitată.

Lansarea a avut loc în orașul Aachen, iar hype-ul generat de rețelele sociale a transformat evenimentul într-un fenomen, transmite The Independent.

Batonul imbină ciocolată tradițională cu delicatesele orientale

Batonul Dubai, vândut la prețul de 14,99 euro, combină ciocolata fină Lindt cu elemente inspirate din delicatesele orientale. Rețeta include cremă de fistic și knafeh, un aluat filo crocant utilizat în deserturile tradiționale din Orientul Mijlociu.

Această fuziune între tradiția europeană și influențele orientale a fost creată pentru a extinde limitele industriei ciocolatei și a atrage noi piețe din afara Europei.

„Cred că sunt fire de păr de înger”, a descris Esko Rieck, un student de 20 de ani, textura batonului, potrivit APNews

Din Germania, frenezia se mută în Elveția

Lindt a produs doar 1.000 de batoane Dubai pentru această ediție limitată, fiecare având un număr unic.

În Aachen, cumpărătorii au fost întâmpinați de angajați în costume de bucătari, care le-au oferit mostre din produs înainte ca aceștia să poată achiziționa batonul.

Coada formată în fața magazinului a fost impresionantă, cu oameni echipați cu scaune de camping și umbrele. Mulți dintre aceștia au venit nu doar pentru ciocolată, ci și pentru a experimenta lansarea unui produs rar.

„Am așteptat mai mult de trei ore, dar a meritat. Am vrut să fac parte din acest trend”, a spus Rieck.

Frenezia batonului Dubai nu se oprește aici. După Germania, campania Lindt se mută în Elveția, țara de origine a brandului.

Mai multe