Scandal în Coreea de sud din cauza unei reclame controversate! VIDEO
Reclamă controversată! Cel mai mare brand de lactate din Coreea de Sud a fost nevoit să-şi ceară scuze pentru un spot publicitar deloc inspirat. În reclama realizată de Seoul Milk apare un bărbat care filmează pe ascuns un grup de femei aflate pe o pajişte, care ulterior se transformă în vaci.
După ce a avut parte de o reacție negativă din partea publicului, compania Seoul Milk a scos reclama de pe Youtbe. Prea târziun, însă, întrucât videoclipul s-a viralizat pe toate rețelele sociale.
Decizia controversată de a face acest spot publicitar a fost intens criticată în mediul online. Mulți internauți au asemănat comportamentul bărbatului din reclamă cu «molka», practica ilegală de a filma în secret oamenii, în special femeile. Coreea de Sud s-a confruntat cu acest tip de comportament în ultimii ani. Mulți bărbați ascundeau camere minuscule de filmat în băile publice de femei, apoi publicau acele înregistrări pe internet. Acest fenomen le-a făcut pe multe femei să se teamă pentru siguranța lor în spațiile publice. Au existat, de asemenea, și vedete din Coreea de Sud implicate în astfel de controversde.
Reclama a devenit virală
«Ne cerem scuze sincer tuturor celor care s-au simţit inconfortabil cu reclama la lapte lansată pe 29 luna trecută», au declarat reprezentanții Seoul Milk, Seoul Dairy Cooperative, într-un mesaj de scuze postat online.
«Acceptăm această reclamaţie şi în mod sigur vom efectua o anchetă internă şi vom avea o grijă deosebită pentru a preveni incidentele similare pe viitor. Plecăm capetele pentru a cere scuze», au adăugat aceștia.
În reclama care a stârnit vâlvă în Coreea apare un bărbat cu o cameră care se rătăceşte printr-un peisaj rural.
«Am reuşit într-un final să le prindem pe cameră într-un loc de o curăţenie impecabilă», spune aude o voce masculină pe fundal. În tot acest timp, în imagini apar mai multe femei care beau dintr-un pârâu în mod senzual şi fac yoga, fără să își dea seama că sunt filmate.
Când bărbatul calcă din greşeală pe o crenguţă, femeile se transformă brusc în vaci.
Reclama se încheie cu sloganul:«Apă curată, hrană organică, 100% pur Seoul Milk. Lapte organic dintr-o fermă ecologică în natura plăcută a oraşului Cheongyang».
Spotul publicitar a stârnit o dezbatere la nivel naţional asupra sexismului şi problemelor legate de gen.
Citește continuarea articolului pe adevarul.ro.